Doorgaan naar hoofdcontent

Blaadjes in de lift

 Dit kaartje heb ik gemaakt voor de Liftchallenge. Een heel leuke challenge weer, de bedoeling is om een kaart te maken met alleen maar vormen van cardstock. Deze leuke blaadjes heb ik nog niet zo lang, dit was de ideale challenge om ze uit de verpakking te halen!


Afgelopen zondag gingen we het bos in, op zoek naar paddenstoelen. En we vonden er veel! Zelfs op een aantal plaatsen mijn favoriete, rood met witte stippen! Hopelijk wordt het komend weekend weer zonnig herfstweer, dan gaan we weer op pad!



Reacties

Prachtig herfstkaartje! Erg leuk de blaadjes! Groetjes Linda
Rhodé zei…
Leuk kaartje! Prachtig, he?! Al die herfstkleuren. Ideaal dat je geen tekst gedaan hebt. Nu kun je het voor allerlei doeleinden gebruiken.
En jij hebt dus al paddestoelen gezien? Wij wilden ook graag naar het bos, maar het dichtstbijzijnde bos wordt op dit moment te druk bezocht. We wijzigen onze plannen nog maar even...
Wat een gaaf kaartje is dit! Echt super leuk gemaakt zeg en ook mooi met die kleuren gecombineerd.
Marjan zei…
Superleuk deze kaart met de dwarrelende blaadjes in mooie herfstkleurtjes! Fijn dat je weer meedoet, Danielle!
Lekker even naar het bos, volgens mij is het een goed paddenstoelenjaar! De rood met witte stippen zijn ook mijn favorieten.
super gaaf gedaan...TOPKAART
liefs Annemarie en Merit
Heel mooi Daniëlle
Ellen zei…
Gaaf zeg, deze herfstkaart met blaadjes! Gave stansen heb je ervoor gebruikt. Dit is precies waar ik van houd ;-)
Heel mooi deze herfstkaart! Prachtig al die stansjes in verschillende herfstkleuren!!
Hier barst het ook van de paddenstoelen, als ik met onze Nuts loop moet ik om de zoveel meter een stoppen om een foto te maken, ik kan het niet laten...
Nelleke zei…
Wow wat een gave kaart heb je gemaakt. Super gewoon, altijd een verrassing wat je laat zien. Groetjes, Nelleke
GerJanne zei…
Heel leuk kaartje! Maar kan het zijn dat ik hem al voorbij zag komen op Insta? Hij komt me zo bekend voor? Hij is erg leuk, vooral met die kleine eikeltjes er tussen! EN mooi is dat he, die paddenstoelen die zomaar de grond uitschieten! Kan ik ook zo van genieten.
Cornelie zei…
Erg mooi. De bladeren, maar juist door meerdere herfsttinten te gebruiken en deze terug te leggen. Nice!
Dank je wel voor t meedoen met de Liftchallenge!