Doorgaan naar hoofdcontent

Friday Swap met Rhodé #16

 Daar zijn we weer, onze maandelijkse Friday Swap. Een nieuw pakketje deze keer. Ik zocht allerlei herfst spulletjes bij elkaar. En natuurlijk hoorde er weer een opdracht bij, deze keer was het "pompoenen op je kaart". Nou, ik had mezelf te pakken haha. Er kwam geen inspiratie, geen idee.... Toen ben ik maar gewoon vast pompoenen en blaadjes gaan kleuren, uiteindelijk is dit  het geworden:


Ik ben zo benieuwd wat Rhodé heeft bedacht, hopelijk komt er inspiratie om dit weekend weer wat kaartjes te maken. Dit is de tijd natuurlijk ;-)

Dit was mijn pakketje, de foto heb ik bij Rhodé geleend want ik was er zelf vergeten èèn te maken.....

Heel fijn weekend!!


Reacties

Je@net zei…
Wat een mooie herfstkaart heb je gemaakt, Danielle!
Rhodé zei…
Hij is leuk geworden! Je achtergrondje past er ook zo leuk bij. Ik was ook bijna vergeten een foto te maken van het pakketje. Dat heb je met zo'n leuk pakketje: dan wil je direct aan de slag. Ik wens je veel inspiratie voor dit weekend!
Marjan zei…
Mooi is je kaart, strak en modern van uitstraling! Leuk pakketje hoor!
Het inspiratie gebrek herken ik wel een beetje, dat heb ik vooral met kerstkaartjes.
Alvast fijn weekend i.i.g.
Ellen zei…
Goed idee om maar 'gewoon' te beginnen met kleuren. Kijk maar eens wat een mooi resultaat dat uiteindelijk heeft opgeleverd! Sfeervolle herfstkaart, dat is het.
Kaartenkraam zei…
Niet zo streng zijn voor jezelf het is best een mooie kaart geworden. Mooie achtergrond op het bruin, hoe heb je dat gedaan, is dat een mal?

groetjes van Ank
Danielle zei…
Dank je wel Ank! Het is inderdaad een mal, van Lawn Fawn!
Mariken zei…
Superleuk en gezellig herfstkaartje! Echt DE TIJD om knusse kaartjes te maken! Fijn weekend! 🤎🍁🤎
Sarah zei…
De kaart werd PRACHTIG!
Marjolein zei…
Dat is een heel herfstige kaart geworden! Erg leuk. Die houtstructuur brengt er extra sfeer in, mooi. Groetjes Marjolein
Nou ik wilde dat ik zonder inspiratie zulke kaartjes kan maken.
Heerlijk herfstsfeertje.

Groetnis fan Ina
Nou je kaart is heel mooi geworden Daniëlle, wat een gave achtergrond en je mooi ingekleurde afdrukje staan er top bij. Echt een mooie, warme herfstkaart.
Lieve groetjes Miranda
Wat een leuk pakketje heb je gemaakt voor jullie Swap! Je kaart is heerlijk herfstig. Ik las bij Rhodé dat je er niet tevreden over was maar dat is mijns inziens geheel onterecht! Het achtergrondje is ook top, weer iets voor op mijn lange verlanglijstje ;-)
Wat een gezellig herfstkaartje heb je gemaakt, leuk gedaan!
Ik wil je via deze weg nog bedanken voor je leuke verjaardagspost, super lief!!

Liefs, Merit en Annemarie