Doorgaan naar hoofdcontent

Kerstkaartjes donderdag

 Deze week mijn dag geruild en niet vrij op vrijdag, maar op donderdag. Mijn vader was doorgestuurd door het CBR naar een oogarts voor een keuring en die was vanochtend. We konden door corona nergens een afspraak krijgen en we zijn al een meer dan een jaar bezig om zijn rijbewijs verlengd te krijgen, dus zijn we naar Velp bij Arnhem gegaan omdat daar dit jaar nog een plekje was.... Mijn vader mocht zelf niet terug rijden dus ging ik mee. Gelukkig is hij door de oogarts goedgekeurd en zou het nu eindelijk goed moeten komen met het rijbewijs.... 

Nu heb ik dus ook tijd om een kerstkaartje te plaatsen op kerstkaartjes donderdag, bij het 52 weeks to Christmas blog. Dit kaartje gaat zometeen de brievenbus in en op weg naar Hongarije, naar de kinderen van mijn broer. Helaas zit een bezoekje met Kerst er dit jaar niet in. Dan maar een kaartje, dat is dan nog iets ;-)


De leuke Loads of Joy stempels van MFT gebruikt, op zo'n slimline model kun je er lekker veel kwijt. Ik vind het een vrolijk kaartje geworden, hopelijk komt ie nog op tijd aan.....


Reacties

Het is een hele leuke kerstkaart geworden Daniëlle, zo leuk al die vrolijke figuurtjes en kleurtjes. Heel mooi zoals je de "bergen" aangekleed hebt, het is echt een gezellig winters tafereeltje.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
Rhodé zei…
Ah, hij is zeker leuk! Toffe stempelset is dat. Bij mij staat de slimlinestans inmiddels ook op mijn lijstje...
Prachtig is je kaartje heel leuk gedaan.
Diny zei…
Wat een prachtig kaartje gaat er richting Hongarije Danielle.
Erg he dat je er niet heen kunt en alles op afstand moet.....ik voel met je mee!
Groetjes Diny
GerJanne zei…
Hoi Danielle,
wat een enig kaartje is het geworden! Superleuk. Ook hier weer van die kleine stempeltjes, zo schattig. Je nichtje en neef zullen het leuk vinden! (ik meen me te herinneren dat je broer een zoon en dochter heeft...)
En wat moesten jullie een eind rijden voor je vaders verlenging van zijn rijbewijs. Maar dat had ik er ook voor over gehad...nog gelukt met je kerstkaartjes?
Rosina zei…
Heel mooi dit slimline kerstkaartje Daniëlle, weer zo een schattige stempeltjes erop...TOP!!
groetjes Rosina
DT 52 WTC
Jantine zei…
Leuke slimline kaart, Danielle. Lekker vrolijk.
En fijn dat je vader is goedgekeurd. Ik hoop dat het snel goed komt met zijn rijbewijs.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC
Wat een schattig kerstkaartje heb je gemaakt voor de kinderen van je broer...Leuk en vrolijk..wat een gedoe zeg, zo ver rijden voor een oogtest te laten doen..gelukkig dat het nu eindelijk gelukt is...Bedankt voor je deelname bij 52 WTC. Groetjes Ingrid
Marjan zei…
Fijn dat het gelukt is met je vaders keuring, wel balen dat je er dan voor uit de buurt moet. Maar ja, dat doen dochters voor hun ouders!
Je kerstkaart vind ik helemaal te gek!! Mooie kleurtjes en wat een gezellig tafereel!
Wat een super kaartje! Zo jullie hebben een flinke rit gehad.. gelukkig dat nu alles goed is!