Doorgaan naar hoofdcontent

Swap Friday met Rhodé #18

 Wat vliegen de weken toch voorbij. Het is alweer tijd voor de swap met Rhodé. Ik had bedacht na al de herfstsfeer, dat het leuk zou zijn voor de eerste vrijdag in december om een winters kaartje te maken. Dat was dus de opdracht van vandaag, een winterse kaart met (een van) de diertjes.


Rhodé heeft al zulke leuke kaartjes laten zien met het pakketje, ik ben heel benieuwd naar "de finale"! Snel kijken dus, hoppen jullie mee?

Vandaag is de laatste dag om mee te doen aan de Liftchallenge. Mijn kaartje had ik begin van de week klaar, maar door de korte dagen kon ik niet eerder dan vandaag foto's maken bij daglicht.... Dit is dus een dubbele post, met ook mijn bijdrage voor de Liftchallenge.


Bij de peek a boo card was het ook de bedoeling een bijpassende envelop te maken. Eigenlijk heel leuk om te doen!



Challenge: Liftchallenge #155: Peek a Boo card met envelop






Reacties

Je@net zei…
Wat een super leuke kerstkaarten heb je gemaakt, Danielle!
Rhodé zei…
Jij hebt echt weer iets heel anders gemaakt. Zo leuk! Dat blauw met groen is ook leuk voor dat warme vest.
Je bijdrage voor de Liftchallenge is echt een toppertje! Die sneeuwpopjes blijven leuk. Ik zie dat je ook de binnenkant van de kaart aandacht hebt gegeven. Zo is het een heel project geworden. Dat zal een hele klus geweest zijn. Maar je mag trots zijn op het resultaat.
Marjan zei…
Gaaf hoor, allebei je kaartjes! Maar die voorde Liftchallenge vind ik toch het leukst, leuk idee met de filmstrip! Mooie enveloppe ook, binnenkant zie ik ook, helemaal af! Fijn dat je meedoet Danielle, dank je wel!
GerJanne zei…
Heel leuk deze kaarten. Het rendiertje op het eerste is schattig en je liftkaart met enveloppe is ook gaaf! Ik ben benieuwd wat Rhode ervan gemaakt heeft...ga nog even kijken en dan naar bed. Goed weekend!
Cornelie zei…
Hartstikke leuke kastten allebei. Wat is swappen toch leuk hè!
Je Liftkaart is ook mooi geworden. Mooi met de polaroid strip!
Mooi gedaan en tof hè de envelop ook doen, vond ik ook!
Fijn dat je weer meedoet met de Liftchallenge Danielle!
Wat een topidee die filmstrip! Ik vind beide kaartjes superleuk maar mijn favoriet is de peek-a-boo kaart.. zo schattig met die sneeuwmannetjes! Nu snel ook even bij Rhodé kijken.