Doorgaan naar hoofdcontent

Een tweede liftchallenge kaartje!

 Ik had een mooie achtergrondstempel die ik eigenlijk lastig te gebruiken vind. Met de cut it up techniek zag ik wel mogelijkheden! En dus ging ik aan het kleuren, heerlijk buiten. Ik was veel te bang weer een onmogelijk patroon te snijden en het was best wat kleurwerk dus nam ik het zekere voor het onzekere en sneed de kaart in vieren. 


Mijn tweede inzending dus voor de Liftchallenge! Het papier waarop ik heb gemat lijkt zwart maar is heel donkerblauw. Ook de tekst heb ik op dat mooie donkerblauwe papier geëmbost. Simpel, maar ik vind hem wel mooi!

Challenge: Liftchallenge #189 - Cut it up

Reacties

GerJanne zei…
Heel mooi! En dat is echt het spannendste aan deze challenge. Daarom heb ik met mijn voorbeeld kaart ook het zeker voor het onzekere gekozen!
Rhodé zei…
Dat klinkt goed: lekker buiten kleuren! Je kaart is heel mooi geworden. Slim om nu je plan aan te passen en wat minder vierkantjes te doen.
Cornelie zei…
Ja, goed idee, dat doe ik ook vaak. Van het weer genieten en toch ook lekker met je hobby bezig zijn. Kleuren is dan ideaal! Mooie stempel en wat heb je het met mooie warme kleuren gekleurd! Het hoeft niet altijd ingewikkeld hè, mooi is mooi!
Tof dat je nog een kaartje maakte, bedankt!
Marjan zei…
Mooie stempel! Ik snap je helemaal,als je veel werk aan het kleuren hebt gehad, wil je het zekere voor het onzekere en dit is prima, toch? Leuk dat je nog een kaartje mee laat doen ook. Groetjes, Marjan
Deze stempel is idd perfect voor deze challenge! Dankjewel voor je bijdrage aan de lift.