Doorgaan naar hoofdcontent

Swap Friday met Rhodé #60

 60 swapberichtjes, dat betekent dat we al vijf jaar leuke pakketjes uitwisselen om op de eerste vrijdag van de maand een kaartje te showen!

Deze keer een kaartje waarbij het de bedoeling is om dat papier nu echt te gebruiken! Met een sketch van sheetload of cards. Ik gebruikte de sketch van mei 2022 en maakte een vrolijk kaartje. 


Ik vind de papiertjes zo leuk met de regenboog teksten dus die heb ik gecombineerd. Natuurlijk mocht een bijtje niet ontbreken. Rhodé brengt me vast weer op leuke ideeën met haar kaartje, ik ga snel kijken! 

Reacties

Kaartenkraam zei…
Wat leuk dat jullie dat al zo lang samen doen!
Je hebt een hele vrolijke kaart gemaakt met die leuke papiertjes.

groetjes van Ank
Rhodé zei…
Nou, van mij hoef je deze keer niet zoveel te verwachten qua inspiratie. In ieder geval niet om te zien wat je met de papiertjes kunt doen... Maar het papier ga ik zeker niet ongebruikt laten. Daar is het veel te leuk voor!
Marjan zei…
Superleuk dat jullie dat al zo'n tijd doen en altijd met mooie kaartjes! Gaaf en inderdaad heel vrolijk is je kaart!
Femminde zei…
Oh wow jij hebt ook al zo'n mooie kaart!! En zo tof die papiertjes!!
En van harte met jullie jubileum!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde