Doorgaan naar hoofdcontent

Use your stuff - driehoekjes op je kaart!

Voor de uitdaging van deze maand bij Craftliners vragen ze om driehoekjes op je kaart. De achtergrondstempel van MFT, split triangle background, is hier natuurlijk heel geschikt voor. Ik had dan ook al lang in mijn hoofd dat ik die voor de uitdaging wilde gebruiken. Dit is weer èèn van die stempels die al veel te lang in de kast ligt..... En ook de leuke bloemen, de desert bouquet set van MFT vond ik een echte musthave en is amper gebruikt.... Dus Cornelie, helemaal te gek, dit Use your stuff idee! Ik heb nog veel meer dan ik al dacht :-)



Ik heb mijn stempels allemaal netjes gesorteerd opgeborgen, niet echt leuk om een foto te maken van de doosjes waar je niets in ziet zitten.... 

Maar een foto van mijn kaartje heb ik wel:


Ik heb de achtergrondstempel gedeeltelijk afgedrukt. Dit deed ik door de stempel af te plakken. De vierkantjes met embossingpoeder bewerkt en de achtergrond met drie kleurtjes Distress Oxide gesponst en met water besproeid. De bloemen met dezelfde kleuren afgedrukt. De tekststempel van Els Brigè is er dan weer èèn die zijn geld allang heeft opgebracht, die is bijna versleten haha....



Reacties

Je@net zei…
Wow...wat een leuke kaart is dit geworden, Danielle!
Kaartenkraam zei…
Prachtige kaart! Die kleuren zijn heel mooi bij elkaar. De bloemen springen er goed uit en leuk die achtergrond met driehoekjes.

groetjes van Ank
Nelleke zei…
Wouwie, gaaf! Groetjes, Nelleke
GerJanne zei…
Superleuke kaart!! Mooi gemaakt en deze kleuren zijn echt gaaf! Ja, ik ben zelfs dingen kwijt waarvan ik weet dat ik ze ergens heb! Zo raar! En net alles opgeruimd. Verder zoeken dus!
GerJanne
Marina zei…
I love these colours.
wat een pracht kaart, mooie kleuren en mooie tekst stempel.
Rhodé zei…
Dat heb je leuk gedaan! Er zitten best wel wat technieken in. De kleuren vind ik ook goed gekozen.
Larissa zei…
Erg leuk. Mooi ook hoe je vrolijke kleurtjes gecombineerd hebt. Helemaal happy word je er van.
Stella zei…
Ik geloof dat we hetzelfde hebben gedacht want ik heb dezelfde kleuren gebruikt:) Wat een beauty! Ik hoop dat je nog inspiratie over hebt voor nog een achtergrond. Da's de nieuwe challenge bij CCCB. Fijne dag!
Sarah zei…
Deze is super leuk!
Mooi gedaan. En toffe kleuren!
Ja als je eenmaal besmet raakt met het 'use-your-stuff-virus' dan kun je flink aan de gang! Ik heb een driehoekjes stempel van Hero Arts die hier heel erg op lijkt. Ligt onder een flinke laag stof vrees ik... Maar als ik dit zie denk ik dat ik hem toch weer eens af ga stoffen, erg gaaf gedaan!