Doorgaan naar hoofdcontent

Kaart voor Viktor


Toen ik de nieuwe challenge voor Elke Kaart Een Feestje zag, met als thema "uit de verkleeddoos", wist ik meteen voor wie ik een kaartje wilde maken. Mijn lieve kleine neefje Viktor word in februari 4 jaar, en hij vind piraten Playmobil leuk speelgoed. Vandaar een kaartje met een stoere piraat en een lief matroosje. Ik wilde een keer een schommelkaartje maken. Maar omdat het kaartje met de zeilen erop niet stabiel genoeg was heb ik de onderkant recht gemaakt, waardoor het uiteindelijk veel meer op een bootje lijkt.... Soms moet het zo gaan denk ik dan maar! De vlag heb ik van vilt gemaakt, zodat het net echte stof lijkt. De randen van de zeilen heb ik met de distresser van Tim Holtz bewerkt zodat ze er "verweerd" uitzien. Ik ben benieuwd wat Viktor er van vind...

Ingrediënten:
Donkerbruin karton: Avec
Designpapier zeilen: Maja Design - Life in the Country
Designpapier bootje: My Mind's Eye - Stella and Rose
Sterren: Die Namics stans, uit vilt gestanst
Rub on letters: Doodlebug Design - All mixed up Lily White Medium

Reacties

Geertje zei…
Wat een leuke vorm kaart heb je gebruikt. Super leuk zo'n piratenboot.
Leuk dat je meedoet met de uitdaging van Elke Kaart een Feestje.
Groetjes Geertje
Aletta zei…
Wat een geweldige leuke kaart en gezellig dat je meedoet aan de challenge van Elke Kaart Een Feestje. Groetjes Aletta
Durvina zei…
Wat is ie leuk zo met die hangende edwin en die stoere met het zwaard, super bedacht.

groetjes, Durvina