Doorgaan naar hoofdcontent

Mijn eerste berichtje!


Een goed voornemen voor 2012 was om nu eindelijk niet alleen blogs te bezoeken, maar er zelf ook één te maken! Hierbij mijn eerste berichtje. Ik heb een romperkaartje (met in het midden een doosje waarin je sokjes of een ander klein cadeautje kunt verstoppen) gemaakt voor Bram, die is geboren op 27 december. Op de achterkant een label met streepjescode uitgeprint, dit vond ik er wel leuk bij passen. Ik wil hiermee meedoen met de eerste challenge van Elke kaart een feestje! http://karensdoodlesnetherlandschallenge.blogspot.com/2012/01/uitdaging-96.html

Ingrediënten:
Designpapier: Maja Design, Life in the Country
Wit lintje: Xenos
Wit cardstock
Nestabilities Lacey Circles
en inspiratie van het hobbyjournaal!

Reacties

* Üla * zei…
Wat is dat een lief, maar ook stoer romperkaartje, Daantje.
Erg leuk samen met het labeltje met streepjescode!
Leuk dat je meedoet bij EKEF!
Veel plezier en succes met je blog :D
groetjes Ula
Wat een super gaaf kadoosje dit rompertje! Leuk ook in zwart-wit en heel persoonlijk door de naam, top.

Stuur me even een mailtje dan vertel ik je hoe je een link naar ons blog kunt maken én hoe je de woordverificatie uit kunt zetten want dat is heel vervelend als je (veel) reacties achter moet laten :)

Enne je hebt je eerste volger hoor want dit rompertje beloofd wat....
Aletta zei…
Vind je creatie helemaal geweldig !!!

Gezellig en superleuk dat je meedoet aan de aller1ste challenge van ELKE KAART EEN FEESTJE.

Groetjes Aletta
Zou je mij dan even een mailtje kunnen sturen (onder de button op ons blog vind je mijn email adres) zodat ik je email adres heb :)
Dan komt de uitleg naar je toe.

Warme groet, Renata (EKEF)
anja zei…
heel erg mooi,leuk dat je meedoet .
lieve gr Anja (EKEF)