Doorgaan naar hoofdcontent

Scrap en More sketch

Dit kaartje heb ik gemaakt voor de challenge bij Scrap en More
Ik vond het erg leuk om eens te werken met een sketch, dat had ik voor een "normaal" kaartje eigenlijk nog nooit gedaan. Dit ga ik dus zeker nog vaker doen! Ik heb als achtergrond papier uit de Chocolate Box van ColorCore gebruikt. Dit is bruin cardstock met een roze kern. Ik heb het papier geëmbost en daarna opgeschuurd. Ik vond dit zelf wel leuk passen bij het designpapier, en het is weer eens wat anders. De afzonderlijke onderdelen heb ik gemat op roze en donkerbruin cardstock.

Ingrediënten:
Designpapier: MME 6 x 6 Designer paper pad A Happy Heart
Bloemenstans: Die-Namics
Stempel: Magnolia Tilda with Daisy, gekleurd met aquamarkers
Stickles op de bloem: Orange Peel

Reacties

Dina zei…
wauh wat mooi harstikke bedankt voor je deelname bij scrap & more
wat een mooi kaartje heb je gemaakt zeg ben ook volger geworden van je blog

gr tanja