Doorgaan naar hoofdcontent

Kaartje voor opi en omi


De eerste twee volgers hebben zich aangemeld, het begin is er! Welkom dames, ik vind het hartstikke leuk! Voor de opa en oma van Bram, die door de kleinkinderen opi en omi worden genoemd, heb ik een kaartje gemaakt. Het lieve Penny Black stempeltje uit de Bundle of Joy set,  is ingekleurd met aquamarkers en de rand is bewerkt met Stickles. Nu merk ik hoe moeilijk het maken van een goede foto is..... Om te laten zien hoe het kaartje er eigenlijk uit ziet, plaats ik nu toch een foto die ik eigenlijk niet goed genoeg vind. Maar ja, het kaartje is natuurlijk al verstuurd dus geen herkansing meer!

Ingrediƫnten:
 Cardstock: Love Struck Textured Cardstock Pad 
Designpapier: MME 6 x 6 Everyday Flair
Stickles Waterfall
Sterren: die-namics
Vierkante stans: HobbyVoordeel
Letterstempeltjes: Hero Arts 




Reacties