Doorgaan naar hoofdcontent

60 jaar getrouwd

Vorige week vierden Leny en Wim hun 60 jarig huwelijksjubileum! Wat een mooie mijlpaal, die zeker een kaartje verdiend. Dit kaartje ging op de bus, maar volgens mij hebben Leny en Wim het kaartje niet ontvangen.... Heel jammer, maar wie weet komt hij toch nog terecht. Ik heb het naar hun huisadres gestuurd en niet naar de camping waar ze nu zijn, dus ik houd nog even hoop :-)


Verder wordt er weinig geknutseld, het weer is te mooi en ik kom er ook niet echt aan toe. Volgende week mag mijn schoonmoeder (na ruim zeven maanden) eindelijk naar huis en wordt het allemaal iets rustiger. Heel fijn, zeker voor haarzelf en mijn schoonvader!



Reacties

Sylvia zei…
Prachtige kaart met een rustige uitstraling,Daniëlle.Mooie achtergrond die.Hopelijk komt de kaart toch nog bij Leny terecht.

Groetjes,Sylvia.
Diny zei…
Wat een prachtige kaart heb je voor Leny en Wim gemaakt Danielle!
Jammer dat hij nog niet is aangekomen.....maar wie weet heeft de post hem vandaag gebracht!
Groetjes Diny
Marjan zei…
Een mooie klassieke en toch moderne kaart voor het echtpaar! Het zou toch heel jammer zijn als ze dit niet hebben gekregen! Hier ook weinig aan de knutsel, ik drijf mijn kamertje uit en heb gelukkig "voorgewerkt" voor diverse dingen.
Goed nieuws w.b. je schoonmoeder, kan me voorstellen dat het dan wat rustiger wordt.
Ellen zei…
Hoop echt dat deze kaart nog bezorgd wordt! Wat is ie mooi. Ik vind ‘m echt beeldschoon. Fijn zeg, dat je schoonmoeder binnenkort naar huis mag. Een beetje rust is vast welkom.
Wat een prachtkaart! Heb je de diecuts ook ingelegd? Ik heb hem even vergroot om hem te bewonderen maar kon het niet met zekerheid zeggen. Hoop inderdaad dat hij nog aankomt bij het jubilerende echtpaar (jhee 60 jaar!!!) maar misschien vond de postbode hem ook heel mooi voor zijn verzameling..
Wat fijn om te horen dat je schoonmoeder weer naar huis mag. Hopelijk blijft het de goede kant op gaan voor haar. Voor je schoonvader vast ook heerlijk om haar weer thuis te hebben!
Rhodé zei…
Wat een mooi kaartje! Deze stans is er heel geschikt voor! Wel heel erg jammer dat ie nog niet bezorgd is. Ik hoop dat hij binnenkort toch nog bezorgd wordt.
Wat ontzettend goed nieuws dat je schoonmoeder naar huis mag! Dat is echt iets om blij mee te zijn!
Jolanda zei…
Wat een prachtige kaart, ik hoop dat hij toch nog aankomt. Fijn dat je schoonmoeder naar huis mag.
lenywim35 zei…
Hanskomt de 10e juni. Zou zondag komen,maar dat lukt hem niet. Dan brengt hij de kaart vast enzeker mee.Het is een schitterende kaart geworden. Ze komen de 10 met zijn achten. Wim is de elfde jarig en dat is altijd de hele bubs. Gezellig weer. Alvast bedankt Danielle. grts wim en leny