Doorgaan naar hoofdcontent

Cirkels

De moeders net uitgezwaaid, die mochten hier komen eten vandaag. Een jaarlijkse traditie die we gelukkig weer in ere hebben kunnen houden dit jaar. Lekker en gezellig! Vanochtend, voor ik aan de voorbereidingen ging beginnen, heb ik nog even een kaartje in elkaar geknutseld.

Bij de nieuwe release van My Favorite Things zag ik leuke voorbeeldkaarten voorbij komen, gemaakt met een stencil met allerlei formaten cirkels. Een paar jaar geleden kocht ik via Marktplaats Magic Mask van Carabelle, hiermee kun je zelf stevige stencils maken. Cirkelsnijmallen genoeg, dus zelf mijn stencil gemaakt. En meteen uitgeprobeerd natuurlijk. Ik heb nog wel het idee om een heel kleurrijke te maken, maar wilde deze alvast laten zien. Een kaartje voor een man vind ik toch meestal het mooist met blauw- en groentinten, terwijl mijn volgende ook paars en roze zal hebben. Hopelijk heb ik morgen weer even tijd om te gaan zitten, ik heb namelijk allerlei dingen die ik even moet doen in deze vrije dagen.....



Reacties

Marjolein zei…
Leuke, vrolijke kaart hoor! Goed idee om zelf te maken :)
iejlze zei…
Dat is een heel leuke kaart! Mooie kleurencombinatie ook. Bedankt voor je deelname bij Crazy for Cas!
GerJanne zei…
Mooi gelukt in mijn favoriete kleuren, ook al ben ik dan wel geen man...Leuk om zelf een mask te maken.
Fijne vakantie/vrije dagen. En wat leuk dat de moeders konden komen eten. Gaat het weer beter met je schoonmoeder?
Lieve groetjes,
GerJanne
Rhodé zei…
Mooi, Daniëlle! Kleurverloop is ook prachtig. Fijn dat je moeder en schoonmoeder kwamen eten. Dat dat ondanks alles nu toch kon is fijn.
Je@net zei…
Echt een super mooie kaart, Danielle.
Fijn dat jullie een gezellige dag gehad hebben met de moeders!
Mariken zei…
Ooh wat fijn dat jullie moeders vandaag bij jullie konden zijn! Dat zal een heerlijke moederdag voor hen zijn! Je kaartje is prachtig, zo gaaf, die gekleurde cirkels. Mooie kleuren! Hier is ook de rust weer wedergekeerd. Veel kinders, aanhang en kleinkinders, en alles heeft lekker gegeten. Heel gezellig! Trusten voor zo!
Ellen zei…
Das nog eens gezellig, twee moeders te eten op moederdag! Die twee zullen ook wel genoten hebben. Wat is je kaart geweldig! De cirkels zijn echt prachtig, zeker in deze tinten. Gaaf trouwens dat je zelf je stencil gemaakt hebt. En natuurlijk superleuk dat je meedoet aan de challenge bij Crazy for CAS, dankjewel!
Wow wat gaaf deze bubbels! Juist ook de kleuren vind ik prachtig!! (Niet alleen voor mannen dus!). Jij hebt hebt helemaal geen inspriratie nodig ;-)
Lief ook dat je beide moeders te eten hebt gehad. Dat is vast heel gezellig. Ik heb zelf geen moeder en geen schoonmoeder meer dus kan het erg waarderen als anderen hun moeders koesteren, ze blijven altijd bijzonder. Geniet van je vakantie!!
Wat een gezellige dag hebben jullie gisteren gehad, leuk dat de moeders zijn wezen eten! En wat heb je een vrolijk kaartje gemaakt, erg leuk!

Groetjes, Merit en Annemarie
Marjan zei…
Mooie kaart, je mask is erg gaaf! Mooi tinten ook en goed gebruik van ikt! Fijn dat Moederdag met beide moeders gevierd kon worden, Danielle. Mijn Moederdag was een reisdag, maar er stond wel een heel lief kaartje en cadeautje op me te wachten.
Wat een mooi kaartje zeg. Bedankt voor het meedoen met de Crazy for CAS challenge.
Erg leuk je eigengemaakte stencil. Ik zat er ook al aan te denken om dat te doen. Je kaart ermee is erg leuk geworden. Fijn dat je mee doet aan CFC