Doorgaan naar hoofdcontent

Smile in de lift

Wat was het heerlijk, een paar daagjes weg samen. We gingen donderdag en vrijdag naar Zeeland. Een dagje fietsen gehuurd, veel terrasjes en even helemaal niets. Heerlijk! Zaterdag gingen we nog lekker uit eten bij een geweldig restaurant bij ons in de buurt. Ook al heerlijk. En nu weer aan de slag. Gisteren meteen een lange dag, na het werk reanimatie cursus. Maar gelukkig maar een kort weekje om mee te beginnen ;-)


Vandaag heb ik de liftkaart die ik in mijn vakantie heb gemaakt. Het is de bedoeling om het negatief van een diecut te gebruiken op je kaart. Ik heb er zelfs twee, het woord smile en de bloem. De bloem heb ik weer ingelegd. De achtergrond is met een stencil bewerkt. Ik vind het wel een vrolijk kaartje geworden!








Reacties

Marjan zei…
Dat klinkt goed, jullie weekend, heerlijk! Je kaart is zeker vrolijk en het zwart geeft het echt pit. Gaaf kaartje, Danielle en leuk dat je met ons meedoet!
Je@net zei…
Fijn dat jullie zo genoten hebben, Danielle.
En wat en mooie fleurige kaart heb je ervan gemaakt!
Mariken zei…
Hele toffe en gave kaart heb je gemaakt. Mooi, die zwarte letters! En wat heerlijk dat jullie een paar fijne dagen achter de rug hebben. Dat kunnen jullie wel gebruiken na de periode met zorgen om je schoonmoeder.
!neke zei…
Hele gave kaart !!!!!
Fijn dat jullie genoten hebben !
Sylvia zei…
Hele mooie liftkaart,Daniëlle.Mooi,fleurige achtergrond.Fijn dat je het zo leuk hebt gehad .

Groetjes,Sylvia.
Rhodé zei…
Klinkt goed: een paar dagen in de mooiste provincie van Nederland;) je kaartje voor de Liftchallenge is echt prachtig geworden! Die stans is zo mooi!
Wat een prachtkaart Danielle!! Ik vind hem echt geweldig. Heerlijke kleurtjes en het zwart steekt er mooi bij af. Klinkt als een heerlijk weekend, en jullie boften natuurlijk ook enorm met het weer! Lekker!!
Cornelie zei…
Heel erg vrolijk! Als je daar niet blij van wordt! En ik hou ook van dat pittige zwart. Gaaf gedaan, en leuk dat je weer meedoet met de Liftchallenge!
Maria V zei…
Er is niets lekkerder dan er even op uit. Jouw kaartje is super. Mooi gedaan met het zwart en die vrolijke kleurtjes.