Doorgaan naar hoofdcontent

A birthday melody

Daar ben ik weer eens met een postje. Allereerst wens ik jullie een heel mooi 2019 toe, dat het maar een goed en gezond jaar mag zijn voor iedereen :-)


Ik ben een aantal dagen vrij geweest rond de feestdagen, het was even nodig. Soms kom je juist dan tot het inzicht dat je misschien de lat een beetje te hoog legt en te weinig aan jezelf denkt.... Maar ja dat verander je niet één twee drie ;-) Iets om aan te werken dit nieuwe jaar!


Vandaag laat ik een kaartje zien dat ik maakte voor de dochter van Sarah, die was de 31e jarig. Ik hoop dat ze 'm op tijd heeft gekregen, ik stuurde het kaartje al ruim een week eerder maar je weet het rond de kerst maar nooit met de post....



Fijne dag allemaal! 


Reacties

Jolanda zei…
De beste wensen voor het nieuwe jaar! Dit jaar meer tijd voor jezelf nemen dat is een goed plan. Ik vind je kaart echt super leuk.
GerJanne zei…
Ha Danielle,
voor jou hetzelfde en wat je schrijft is zo waar! Als je maar doorrent krijg je die inzichten niet, of te laat! Nee leren zeggen bijvoorbeeld is iets wat je niet van de ene op de andere dag kunt. Heel veel succes met dit fantastische voornemen. (daarom knutsel en blog ik veel, dat is tijd voor mijzelf en het ontspant me zo!! Soms weet ik niet eens meer welke dag het is als ik bezig ben...)
Je kaartje is ontzettend leuk! Dat zal Nomi vast en zeker geweldig vinden. Vrolijk en grappig!
Fijne dag!
Mariken zei…
Prachtig, leuk en vrolijk os je kaartje voor Nomi. Toevallig, ik was net bij Ellen, en we hadden het over jou...wilde je net ff een berichtje sturen! Goede beslissing, rekening houden met jezelf, dat is soms echt nodig! Zeker als je iemand bent die er altijd voor anderen is...
Gezellige avond!
Je@net zei…
Super schattig kaartje, Danielle.
Jij ook een gelukkig, gezond en creatief jaar gewenst.
En natuurlijk ook nog bedankt voor de mooie kerstkaart die ik van je kreeg!
Rhodé zei…
Wat een leuk en vrolijk kaartje! En prachtig gekleurd. Slim om even op jezelf te letten. Dat is echt heel belangrijk! Hopelijk vind je de komende tijd ook regelmatig wat tijd om te knutselen, zodat je lekker kunt ontspannen!