Doorgaan naar hoofdcontent

Happy Bee-day

Vanmiddag ging ik zitten voor de MFT Sketch Challenge. Ik had meteen in mijn hoofd wat ik hiermee wilde maken. En zo heerlijk als het dan ook nog lukt zoals je voor ogen had ;-)

Vandaag dus heerlijk kunnen knutselen. Fijn, want komende week wordt een drukke week. Iedere avond (behalve vrijdag) vergaderingen en andere verplichtingen.... Dat wordt uitkijken naar de vrijdag ;-) Ik vind het dan heerlijk dat het weekend wat rustiger is, zodat ik even me-time heb. En dat is gelukt!





Reacties

Maria V zei…
Wat een schattig kaartje. Enig zijn die bijtjes.
Knutselen is zo ontspannend. Succes aankomende week.
Ellen zei…
Kijk, das nou fijn... je hebt een idee en het pakt goed uit! Meer dan goed, want het is een superleuk kaartje geworden met al die bijtjes erop. Pfffff, wat een zware week voor jou! Elke avond verplichtingen is pittig. Maar je zult zien, het is zo weer vrijdag ;-) In ieder geval heerlijk dat je dit weekend alvast tijd voor jezelf hebt gehad. Kom goed door de week!
Je@net zei…
Wat is je kaart leuk geworden, Danielle!
Mariken zei…
Ja, joh, me-time, dat moet je erin houden om de week weer te overleven! En gelukkig gaat het snel, en is het zo weer weekend! Je kaartje is leuk, vrolijk, en ruikt naar voorjaar...oooh heerlijk, zin in! Fijne avond!
Rhodé zei…
Leuk kaartje, Daniëlle! Jij bent lekker aan het embossen gegaan. Heerlijk als je idee goed uit de verf komt. Tijd voor jezelf is kostbaar en heel belangrijk: hou het erin!
Groot gelijk om even wat me-time in te lassen Daniëlle, de boog kan niet altijd gespannen staan. Ik vind je kaart zo leuk met al die bijtjes. Vrolijk en fleurig, echt een kaart waar je BIJ-zonder blij van wordt hihi.
Lieve groetjes Miranda
GerJanne zei…
Enig kaartje heb je gemaakt. En zo kijk ook naar de week. Laatst had ik echt 7 avonden achter elkaar iets. Wat was ik blij dat ik een avond gewoon thuis was. Maar als je zo druk bent gaat de tijd ook snel, dus voor je het weet is het weekend!
Nelleke zei…
Lief en speels kaartje maakte je. Pas goed op je zelf hoor. Na een drukke periode kan ik ook altijd zo genieten van mijn kamertje. Groet, nelleke
Marjan zei…
Wat een gaaf kaartje met die schattige bijtjes, lief die glinstervleugeltjes! Poeh, klinkt zeker druk, moet er zelf niet aan denken. Maar soms moet je wel en dan is het ook zo weer weekend. En mocht je ooit aan Copics willen beginnen, dan kan ik je de cursussen (ook de gratis basiscursus) va Kit and Clowder van harte aanbevelen.
wat is het kaartje BIJzonder leuk geworden
Wat een heerlijk voorjaarskaartje! Helemaal leuk deze bijtjes. Lekker gevoel als het lukt zoals je het in je hoofd had. Succes deze drukke week! Eén voordeel; als je het druk hebt vliegt de week vanzelf voorbij, voor je het weet is het weer weekend!
Deze is wel heel erg gaaf! De bijtjes zijn wel heel leuk!