Doorgaan naar hoofdcontent

Fall is in the air!

Wat vliegt de tijd.... Nog heel even en het is alweer herfst! Terwijl wij vorige week nog heerlijk hebben genoten van de zon en warmte in Portugal. We hebben op drie verschillende plekken gelogeerd in de Algarve, prachtig. Wat was het een heerlijke vakantie! Nu alweer een week gewerkt, er lag veel en ik ben nog niet bij. Maar nu lekker weekend en voor ik zo aan de strijkwas ga beginnen wilde ik een kaartje maken voor de challenge van de Dutch Card Lovers, die vandaag alweer afloopt.




Als basis heb ik een stans van MFT gebruikt, met stiksteekje, zodat ik ook mee kan doen bij Knutsel en Kadootjes! Ik heb een stempel van MFT gebruikt voor de achtergrond "spettertjes". Die zijn bewerkt met koper embossingpoeder. Ook voor de blaadjes, dennenappels en eikeltjes heb ik dat embossingpoeder gebruikt. Het is jammer dat je die mooie glans nooit goed op een foto krijgt.... Een randje koper metallic cardstock vond ik wel mooi bij dit geheel.


Reacties

wat een prachtige kaart!!

liefs Annemarie en Merit
Marjan zei…
Mooi op tijd nog en wat een gave kaart! Mooi die embossing glans, ik zie het wel, hoor. Het gouden randje eromheen is ook mooi. ik zag mooie foto's van Portugal, heerlijk!
Dank je wel voor het meedoen met DCL, Daniëlle.
Heel mooi gedaan Daniëlle! Mooie kleuren, echt herfst. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!
Ellen zei…
Mooie kaart! Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen
GerJanne zei…
Ja ik zag een vakantie foto voorbij komen. Het is zo heerlijk als je nog na kunt genieten, ook al ben je al weer aan het werk...Je kaart is prachtig. Ik ben te laat voor DCL dus..hihihi...dingen klaar gelegd, maar niet aan toegekomen door de hectiek.
Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.
Larissa zei…
Wat een prachtig kaartje. & fijn he zo’n lekkere vakantie. Wij genieten nu ook van onze vakantie, heerlijk.
Fijn weekend!
helemaal leuk is dit geworden ! mooi gemaakt
fijn weekend
grtjs, martina
Wat heerlijk klinkt dat, op 3 plekken gelogeerd in Portugal...Mooie herfstkaart heb je gemaakt, we gaan er helaas aan geloven dat de herfst zijn intrede heeft gedaan. Bedankt voor het mee doen bij Knutsels & Kadootjes. Groetjes, Ingrid.
Heerlijk Algarve, zal wel weer even wennen zijn hier, zeker nu de herfst hier al gaat beginnen.
Wat leuk dat je net op het nippertje nog meedeed aan onze DCL challenge. Je herfstkaartjes is prachtig, mooi die koperen details. Morgen begint er weer een nieuwe challenge, doe je weer mee?
Rhodé zei…
Slim: twee challenges combineren! Leuk, je herfstkaartje.
Hopelijk heb je genoten van je vakantie en ben je op je werk ook weer snel op orde. Vervelend als er dan zo'n stapel werk op je ligt te wachten.
Dora zei…
Super leuk!!!