Doorgaan naar hoofdcontent

Floral focus

Today I finished my card for the MFT Clean & Simple Genius 2019 Card Design Superstar Challenge!! I used some of the new MFT products of the September release (Floral Focus stamp set, Brush spatter background stamp and the fabulous Skinny Stripes Die-Namics). I just love the effect of the different ombre colors on the Skinny Stripes. I used the same ink colors to paint the Floral Focus flowers. The Happy Birthday sentiment is one of the Bitty Birthday Wishes stamp set.


Vandaag heb ik mijn kaartje afgemaakt voor de MFT 2019 Card Design Superstar Challenge. En wel voor de categorie "Clean & Simple Genius". Het kaartje is gemaakt met verschillende MFT stempels en Die-Namics. De Skinny Stripes Die-namics vind ik echt superleuk en ik kreeg het idee om ze in drie verschillende kleuren roze weer in te leggen. Dat vind ik zelf echt een leuk effect geven op deze kaart. De bloemen zijn uit de Floral Focus stempelset. Het is eigenlijk een grote stempel, ik heb maar een gedeelte gebruikt op deze kaart. Fijn weekend nog, hopelijk is het morgen nog een dagje zo'n lekker weer (dan krijg ik dit weekend mijn boek misschien ook nog uit ;-))



Reacties

Kaartenkraam zei…
Erg leuk gedaan, en dat kleurverloop in de strepen doet het heel goed!

groetjes van Ank
Je@net zei…
Mooie kaart heb je gemaakt, Danielle.
Ja, heerlijk deze mooie nazomerse dagen. Lekker van genieten!
Rhodé zei…
Prachtig, Daniëlle! Mooi met al dat roze. Die streepjes zijn echt leuk. Ik heb ze volgens mij nog niet vaker gezien. Fijn weekend verder. Hopelijk vind je nog wat tijd voor je boek!
Oh wat een beauty Danielle!!!!! Ik ben er echt helemaal weg van! Die streepjes in ombre kleurtjes zijn het perfecte achtergrondje voor deze prachtige bloem.
Ik hoop morgen ook op weer zo een prachtige dag, het enige nadeel is dat ik maar niet in de kerstkaarten stemming wil komen...
Nelleke zei…
Gaaf gedaan! Mooie heldere kleuren. Groetjes, Nelleke
Dora zei…
Mooie kaart.
GerJanne zei…
Wat een goed idee om die streepjes terug te leggen en dan in opeenvolgende kleuren! Heel mooi effect heeft het, niet te opvallend maar wel aanwezig. (is ook een mooie eigenschap voor mensen in bepaalde situaties.... ;-))
Een hele mooie kaart vind ik. Leuk dat terugleggen van de streepjes in combinatie met de spetters. Ik vind het echt een beauty.
Lieve groetjes Miranda
Prachtig kaartje geworden! Heel erg mooi met de bloemen en je achtergrond! Ik heb ook een gooi gedaan bij de Superstar Challenge, ben benieuwd, zag veel moois voorbij komen. Groetjes Linda
Marjan zei…
Ik vind je kaart prachtig!! Leuk die strepen in kleurverloop en de mooie bloemen ertegen. Spatjes ook erg gaaf erbij.