Doorgaan naar hoofdcontent

Merry Christmas

Ik ben heerlijk aan het genieten van mijn dagen vrij. Woensdag was ik jarig, dat was een dag van taartjes eten ;-) Ik heb het dit jaar maar klein gevierd en dat is goed bevallen. Wel kreeg ik veel kaartjes, volgens mij heb ik iedereen bedankt. Ik voelde me er echt jarig door!! Gisteren heb ik met mijn moeder een workshop bloemschikken gevolgd. Altijd gezellig om dat samen te doen! Vanavond lekker samen uit eten voor mijn verjaardag, zin in! 

Maar vandaag eerst aan de slag voor de challenge bij de Dutch Card Lovers. Het is de bedoeling een kader op je kaart te maken en dan je afbeelding deels buiten het kader te laten vallen. Ik heb bedacht om mijn stansen van My Favorite Things te gebruiken als basisvorm en als vorm voor mijn kader. Ook van My Favorite Things zijn de sneeuwvlok stempels, ik vind ze echt mooi.... Ik heb twee versies gemaakt, een blauwe en een paarse. Weer twee kerstkaartjes klaar, het schiet al op....








Reacties

Je@net zei…
Wat een gezellige dagen, Danielle. En dan vanavond ook nog eens lekekr uit eten. Dat wordt genieten.
Vind je kaartjes ook erg mooi geworden!
Ellen zei…
Prachtige kaarten Danielle! Helemaal zoals de challenge bedoeld is.
Bedankt voor je deelname aan DCL
Groetjes Ellen
Klinkt als een perfecte verjaardag! Een workshop is altijd heerlijk om te doen en dan ook nog lekker uit eten, klinkt heerlijk.
Je kaartjes zijn echt prachtig! Gave vorm heb je gebruikt. Mijn lievelingskleur is blauw maar ik vind de paarse versie zeker zo mooi!!
GerJanne zei…
Fijn dat mijn kaart kwam. Wel een dag te laat en ik zit me nu te bedenken dat dat misschien komt omdat er een kerstzegel op zat! Nou ja, je hebt hem in elk geval gekregen.
Deze twee zijn allebei erg leuk! Mooie kleuren en die sterren/kristalen zijn prachtig.
Marjan zei…
Mooi zijn je kaarten! Hoop dat mijn kaart aangekomen is, heb weleens dat ze kwijt raken onderweg. Erg leuk dat je meedoet met DCL!1
Wat een prachtige kaarten Danielle! Heel mooi je achtergronden! Groetjes Linda
Crealientje zei…
Ben een beetje laat maar nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Prachtige met een mooie achtergrond.
Fris uiterlijk. leuk gedaan!
Fijn weekend verder, liefs Crealientje.
Hele mooie kaartjes! Prachtig van kleur. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL! En alsnog gefeliciteerd!
Nelleke zei…
Ik wil je nog bedanken voor deze mooie kerstkaart diebij mij is terecht gekomen. Hij hangt in onze woonkeuken. Groetjes, Nelleke