Doorgaan naar hoofdcontent

Sneeuwvlokken in de lift

Wat is het weekend weer omgevlogen. Vol met leuke dingen is een weekend altijd te kort ;-) Gisteren zijn we naar Eindhoven geweest, lekker geshopt, gegeten en daarna de Glow route gelopen. Dat wilde ik al een paar jaar doen, maar het kwam er steeds niet van. Nu wel, we hadden een leuke dag! Ik had zaterdag wel wat tijd om mijn idee voor de liftchallenge uit te werken. Een achtergrond maken met strepen (met water- of acrylverf, een stencil met inkt, maar geen strookjes papier of washi tape) en daarop een afbeelding in dezelfde kleurstelling.

Ik ben weer gegaan voor een kerstkaart, heb er nog niet eerder zoveel klaar gehad in november geloof ik ;-) Ik heb een stencil van Altenew met Distress Oxide gebruikt. Daarop sneeuwvlok stempels van MFT met dezelfde kleur inkt gestempeld, en dat bewerkt met embossingpoeder van Stampin'Up dat heerlijk glinstert. Je zou het kaartje in het echt moeten zien, zoveel mooier dan op de foto. Ik denk dat ik er nog èèn in het blauwgroen ga maken, dat lijkt me ook mooi. Misschien later deze week wel, ik hoef alleen morgen nog te werken en ben dan heerlijk een paar dagen vrij. Een beetje me-time, kijk er naar uit.


Challenges: Liftchallenge #144

Reacties

Je@net zei…
Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Danielle.
En een heerlijk vooruitzicht, geniet ervan!
Rhodé zei…
Dit is echt een hele mooie voor de Liftchallenge! Die glinstering op de sterren geeft net dat beetje extra.
Nog maar één dagje werken en dan een aantal dagen vrij: geniet ervan en ga maar eens lekker knutselen. Een hele goede tijdsbesteding, als je het mij vraagt;)
Prachtige kaart Danielle! Ik houd wel van streepjes! Geniet van je vrije dagen straks! Groetjes Linda
Een leuke lift maakte je ervan Daniëlle, mooie sneeuwvlokken op je streepjes-achtergrond. Veel plezier in je vrije dagen...lekker.
Lieve groetjes Miranda
Sarah zei…
Mooi gedaan!
Marjan zei…
Mooie kerstkaart in deze tinten, leuk die glinstertjes erop en is de tekst nou ingelegd, kan het niet heel goed zien. kan me voorstellen dat je kaart in het echt nog mooier is. Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge! En van harte gefeliciteerd, je bent jarig vandaag!
heel mooie kaart, had de deelnemerslijst nog niet bekeken, hier en daar in mijn bloglijst wel iets voorbij zien komen, ik heb maar weinig geblogd de laatste tijd, twee weekends weg geweest (geen straf natuurlijk...)
zie hierboven dat je jarig bent vandaag, proficiat! Hopelijk word je lekker verwend!
Nancy
Cornelie zei…
Soms komt het niet tot zijn recht op de foto he. Hoe je deze ook neemt. Zonde is dat! Leuk de ingelegde tekst en ik snap dat door de glinstering je kaart echt sprankelt!
Hoop dat je hebt kunnen genieten van je me time. Hier dit weekend nu ook lekker me time, daar heb ik ook zo'n zin in!!
Fijn dat je weer met ons mee doet Danielle!!