Doorgaan naar hoofdcontent

Wishing you the happiest of birthdays!

Wat hebben we lekker gegeten afgelopen vrijdag, het was een geweldig diner, helemaal af! Zaterdagavond zijn we naar Philippe Geubels geweest, ook al zo'n leuke avond. Knutseltijd was er minder dan verwacht, maar ik heb toch nog wat kunnen maken gelukkig ;-)

Met de herfstkit van Studio 92 maakte ik een kaartje voor Colien, die vandaag jarig is. Ik gebruikte de leuke add-on papiertjes die je bij de kit kon bestellen. Zo past alles helemaal mooi bij elkaar. De tekst vond ik een heel mooie!


Ik hoop dat de post zijn best heeft gedaan en dat de kaart al gearriveerd is bij Colien!


Reacties

Marjan zei…
Echt een heel gave kaart en ook helemaal iets waarvan ik denk zeker te weten dat Colien dit top vindt!
Superleuk deze kaart in herfstkleurtjes! Daar is Colien vast heel erg blij mee!!
Prachtige kaart Danielle! Zo leuk gedaan de cirkels, daar is Colien vast erg blij mee! Groetjes Linda
Colien zei…
Hele gave kaart, zo leuk en vrolijk! En dan ook nog een cadeautje als extraatje in een tof envelopje: dankjewel!
grtz Colien
Rhodé zei…
Leuk kaartje voor Colien! Het kan nog net, he?! Zo'n herfstkaartje!