Doorgaan naar hoofdcontent

It's your birthday

Wat een heerlijk Pinksterweekend hebben we achter de rug! Prachtig weer, wat wil je nog meer. Vorige week bestelde ik voor het eerst bij Create a Smile, de leuke cirkel frame stansen vond ik zo leuk! Lage verzendkosten en snelle verzending, ik was helemaal blij dat mijn bestelling er zo snel was. Meteen met de stansen aan de slag gegaan, een kaartje voor één van de zonen van Conny. Ze heeft er vier, verzin maar eens steeds iets anders voor die mannen....


Ik liet me inspireren door de Create a Smile sketch challenge, en doe hier dan ook graag aan mee.

Reacties

Je@net zei…
Wat een mooie stansen en ook een erg leuke kaart ermee gemaakt, Danielle!
Marjolein zei…
Wat een goed idee zeg! Hartstikke leuk. Het zijn mooie snijmallen.
Ja, echt fijn hè, hoe de verzending daar werkt? Ik heb er onlangs ook voor het eerst besteld. Ging super! Leuk dat je ook even bij mij hebt gekeken en dank voor je reactie :)

Groetjes Marjolein
Wat een gave kaart en wat leuk bedacht en uitgevoerd Daniëlle. Mooie kleuren heb je bij elkaar gecombineerd, die geven er meteen een stoer tintje aan. Superleuk!
Lieve groetjes Miranda
Wouw wat mooi is dit! Ik houd van dit soort strakke grafische ontwerpen. Ik kijk ook altijd de filmpjes van Laura Fadora, daar doet me dit een beetje aan denken. Heel mooi en origineel!!
Melissa zei…
Great Card. thanks for joining us at Create a Smile Challenge
GerJanne zei…
Wat een mooi effect heeft dat die cirkels zo in deze kleuren. Prachtig zeg! Ik ga eens kijken bij dat blog of winkel..Is Duits geloof ik he? En als je voor alle zonen elk jaar wat moet verzinnen, dan word je wel ervaren in mannenkaarten ;-)
Rhodé zei…
Oh ja, die mannenkaarten, he?! Maar deze is echt top! Fijne dag!
Marjan zei…
Ja, mannenkaartjes... maar deze is top! Mooi met het kleurverloop en het strakke design!
Great card, thanks for sharing at create a smile stamps challenge
Wat een leuke uitwerking van de sketch Danielle! Heel gaaf de cirkel! Bedankt voor het meedoen bij Create a Smile Challenges! Groetjes Linda
Shabby Lab zei…
Wowww.Simpaticissima