Doorgaan naar hoofdcontent

Liftchallenge gastdesigner

Vandaag laat ik mijn kaartje zien dat ik heb gemaakt als gastdesigner voor de nieuwe Liftchallenge. Het is een heel leuke challenge deze keer, het is niet zo moeilijk als het misschien lijkt. Dit is de challenge:

Deze keer gaan we een schuif kaart maken:
Het voorbeeld is van Marleen van der Most
Klik op haar naam dan vind je een heel duidelijke beschrijving.
Je maakt een schuif kaart naar eigen inzicht, de schuif kan zowel horizontaal als verticaal zijn.

Maar geen slider kaart, dus met een "rollertje".

De Really High Five stempelset van Lawn Fawn lag al even te wachten om gebruikt te worden, die heb ik gekozen voor mijn kaart. De uitleg van Marleen volgend, heb ik de volgende kaart gemaakt:



Ik heb het schuifgedeelte zelf qua maat aangepast zodat het wat mooier bij mijn afbeelding past. Doe allemaal gezellig mee met de challenge, ik kom je kaart zeker bekijken! Op het Liftchallenge blog vind je natuurlijk ook de kaarten van Marjan en Cornelie ter inspiratie, kijk je mee?

Reacties

Je@net zei…
Wat een super leuke schuifkaart heb je gemaakt, Danielle!
Cornelie zei…
Heel verhaal, opnieuw inloggen....oeps fout! Dank je wel blogger...grrr...
Ik zei, wat een superleuk kaartje! Hartstikke leuk dat je zo'n mooi vb hebt gemaakt voor ons Liftchallengeblig.
En wat een toffe set is dit he, zo vrolijk! Hier is je kaartje dus met deze set . Waren we allebei in de wolken met het maken van deze kaart voor de challenge ;-)
Gezellige dag nog!
Marjan zei…
Ik zei het al via de mail, ik vind je kaart super! Heel erg gaaf met die vrolijke diertjes en mooie wolken! Fijn dat je onze GD bent, Danielle!
GerJanne zei…
Hoi Danielle,
wat heb je een ontzettend leuk voorbeeldkaartje gemaakt voor de Liftchallenge. De stempelset is zo leuk en helemaal geschikt voor een schuifkaart! Mooie wolkenlucht!
Sarah zei…
Zo geweldig tof! X
Wat superleuk Danielle!! Zo grappig hoe dat beertje achter de wolken uitkomt. Leuke challenge ook, ik zal eens na gaan denken...
Je kaart is echt superleuk Daniëlle. Leuke stempelset en hele vrolijke kleurtjes. Geweldig zoals dat beertje uit de wolken tevoorschijn komt. Het bracht bij mij in elk geval een big smile teweeg :)
Lieve groetjes Miranda
Rhodé zei…
Leuk voorbeeld heb je gemaakt! Die stempelset leent zich er goed voor! Ik heb nog nooit zo'n kaart gemaakt. Ik ga eens kijken of ik er ook iets mee kan. Zou wel leuk zijn om weer eens mee te doen met de challenge.
Kaartenkraam zei…
Wat leuk gedaan en het idee dat het beertje aan de ballon de lucht in gaat heb je zo leuk uitgewerkt!

groetjes van Ank
karin zei…
Heel leuk met de beertjes en de ballonnen. Mooi gemaakt !
groetjes,
Karin