Doorgaan naar hoofdcontent

Rainbow smile

Ik zag op Pinterest een tijdje geleden een kaartje voorbij komen waarbij de Rainbow Turnabout stempel van Concord &9th anders gebruikt werd dan waarvoor die bedoeld is. Dus geen vier keer afdrukken in verschillende kleurtjes, maar maar één keer waardoor je een soort "lach" krijgt. 

Ik heb er een heel eigen draai aan gegeven, en de stempel gebruikt samen met de mooie grote Smile stans van MFT. De letters heb ik ingelegd met regenboogpapier. En omdat bij dat gekleurde papier de gekleurde oogjes, die ik al jaren heb liggen, zo leuk matchen heb ik die toch ook maar eens gebruikt. Kennen jullie dat, dat je iets hebt dat je zo leuk vind dat het zonde is om te gebruiken? ;-) Omdat ik nu alle kleurtjes van de regenboog op mijn kaartje heb verwerkt, kan ik meedoen met de challenge van het 4-Season Challenge Blog, alle kleuren van de regenboog!





Reacties

Ellen zei…
Wat een onwijs leuke, vrolijke verjaardagskaart! Daar word je toch helemaal blij van. Al die kleuren en al die smileys. Hoe tof is het dat zelfs de grappige wiebeloogjes alle kleuren van de regenboog hebben.
Wat supergaaf is dit Danielle!! Zo grappig dat ze ook allemaal een beetje scheel kijken. Je krijgt vanzelf een smile op je gezicht met deze kaart!!
Te gek! Fantastisch leuke verjaardagskaart!
Nancy
Marjolein zei…
O ja die is superleuk! Wat een geinige oogjes ook :) Groetjes Marjolein
GerJanne zei…
Ja dat ken ik zeker! Dan heb je iets dat je eigenlijk zo lang mogelijk bewaren wilt en dan opeens komt het van pas en dan heb je het zo lang dat het gebruikt mag worden...Hij is superleuk! Je gaat meteen lachen als je deze kaart krijgt. Verstuur je het wel met bubbelfolie op de oogjes? Anders gaan ze stuk in de post....(helaas heb ik die ervaring, maar gelukkig was dat en kaart voor iemand die het me vertelde!)
Colien zei…
Superleuk en vrolijk kaartje heb je gemaakt, erg tof met al die smilies!
Dankjewel voor je deelname aan onze regenboog-challenge op het 4 Season blog.
grtz Colien
Marjan zei…
Onwijs gave kaart, Danielle! Leuk die verschillende kleuren oogjes bij het papier!
Mieke zei…
Wat leeeuuukkk!!!! Hoe vrolijk! ❤
Nelly zei…
Superleuke kaart heb je gemaakt voor onze kleurenchallenge bij 4-Season Challenge Blog.

Dank je wel voor je deelname.

Groetjes Nelly (DT 4-SCB)
Cornelie zei…
Vet leuk kaartje!!