Doorgaan naar hoofdcontent

Swap Friday met Rhodé #12

Daar zijn we dan, met het laatste swap bericht van dit pakketje. De opdracht voor vandaag was "gebruik het honingraatje". Ik heb er een vrij simpel kaartje van gemaakt, dat ook voor een man heel geschikt is. Ik had nog weinig gebruikt van het donkere papier, dus dat werd de basis. 


Het zal door het glanzende papier komen, dat dit kaartje niet mooi op de foto wil.... Ik ga kijken wat Rhodé heeft verzonnen, ik hoorde dat ze het moeilijk vond maar het is vast weer een prachtig kaartje!! Kijken jullie mee?

Reacties

Dat ziet er prachtig uit Danielle! Glanzend papier is idd moeilijk op een foto, maar goed gelukt hoor! Groetjes Linda
Je@net zei…
Erg mooie kaart, Danielle.
En bedankt voor de lieve woorden op je kaart!
Marjan zei…
Mooi is je kaart met honingraatje! Het papier en het bijtje samen met het raatje heeft ook niet meer nodig, dus ik vind je rustige kaart prachtig.
Rhodé zei…
Leuk gedaan met dat bannertje eronder. En die grote bij combineert leuk met dat honingraatje! Je pakketje is op de post. Je krijgt het vandaag of morgen vast binnen!
GerJanne zei…
Oh deze is heel mooi! Prachtig en chic! En het klopt hoor! Rhode heeft een heel mooi exemplaar laten zien! Fijn weekend! Geniet ervan!
Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt!

Groetjes, Merit en Annemarie
Prachtig hoe je dit mooie papier hebt gecombineerd. Buiten het bijtje en honingraatje heeft het ook niet veel nodig. Heel chique zo en zeker heel bruikbaar als mannenkaart!