Doorgaan naar hoofdcontent

Beterschap!

Wat een heerlijk weer vandaag, ik word er spontaan actief van en heb buiten alle ramen gewassen :-) Twee vliegen in één klap, van het zonnetje genieten en weer heerlijk schone ramen. Gisteren heb ik weer extra gewerkt, het zijn drukke tijden op de administratie;-) Dus vandaag lagen de huishoudelijke klussen nog te wachten. Gelukkig morgen nog een mooie dag voor de boeg.

Een schuin-tegenover buurvrouw op leeftijd is gevallen en is geopereerd aan haar heup. Heel vervelend maar vooral omdat ze steeds maar koorts blijft houden en niet duidelijk is waar dat vandaan komt. Ze is altijd reuze blij met een zelfgemaakt kaartje, dus maakte ik een vrolijke bloemenkaart. 



Ik doe met dit kaartje graag mee bij de challenge van Dutch Card Lovers, een Slimline kaart met bloemen!
 

Reacties

!neke zei…
Super leuk !!!!
Marjan zei…
Ja, het was heerlijk, hier ruim een uur gewandeld met een buurvrouw. Ik kreeg het zelfs warm!
Je kaart voor jouw buurvrouw is gaaf, mooie heldere kleuren en erg leuk zo in de uitsneden verwerkt! Dank je wel voor het meedoen met DCL!
Kaartenkraam zei…
Mooie kaart met vrolijke kleuren dat zal je buurvrouw vast waarderen.

groetjes van Ank
Oh wat lekker, je kunt weer naar buiten kijken! Ik ga vanmiddag ook aan de slag met de ramen, je ziet ook meteen alles hè als de zon schijnt. En het is inderdaad ook een prima klusje voor een zonnige lentedag. Wat is de kaart voor je buurvrouw prachtig geworden! Je hebt je kleuren zo mooi gekozen. Je groentinten passen zo mooi bij elkaar en het oranje knalt er lekker af. Ik hoop dat ze er van opknapt.. Bedankt voor het meedoen met de DCL challenge.
anja curvers zei…
Prachtige kaart zeg hele mooie kleuren zo bij mekaar daar word je vrolijk van. Bedankt voor je bijdrage aan DCL.
Mooi gedaan! Heel leuk met de cirkeltjes en prachtige bloemetjes heb je gebruikt. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!