Doorgaan naar hoofdcontent

Stempel op reis #18

 Reizen voor ons is nog even lastig, maar er is wel weer een stempelset op reis geweest! De set is van Mariken en is van Carabella Studio, Face It! Voor mij was het een echte uitdaging, ik heb er wel even over moeten denken.... 


Uiteindelijk heb ik twee kaartjes gemaakt. Heel simpele kaartjes eigenlijk, dat je denkt moest dat nu zo lang duren ;-) Ik heb de stempels afgedrukt en een mask gemaakt. Daarna de verfstrepen er overheen gestempeld. Een leuke tekst erbij en klaar!




Ik ben heel benieuwd naar de creaties van Ellen, Jolanda, Mariken en Nicole! Reizen jullie mee??

 


Reacties

Mariken zei…
Ook bij jouw geweldige leuke en frisse kaartjes! Sorry dat ze lastig waren, deze dames, ik vind ze zo grappig! En ik was heel benieuwd wat jullie allemaal ermee zouden maken. Ik zeg een succes! Fijne zondag!🌼💛🌼
!neke zei…
Ik vind ze geweldig leuk !!!!
Rhodé zei…
Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt! Maar wel heel herkenbaar dat je over iets simpels soms lang na moet denken. De tekst op die eerste kaart is geweldig! Hihi!
Wat heb je dit goed gedaan Danielle! Ik vind ze supertof!! Moest ook wel even nadenken bij deze set.. was niet voor niets dat hij heel lang onderweg is geweest denk ik. Maar dan voelt het wel extra lekker als er toch iets leuks uit je handen rolt nietwaar?!
Diny zei…
Het zijn twee hele leuke kaartjes geworden Danielle.
Groetjes Diny
Marjan zei…
Juist eenvoudige kaartjes zijn moeilijk, omdat het wel echt moet kloppen. Dat doen jouw kaartjes, ik vind ze gaaf! Ook ik zou dit geen makkelijke set vinden.
Twee leuke kaarten zijn het geworden Daniëlle , het is ook geen set die ik snel aan zou schaffen dus vind ik het extra knap dat je kaarten zo leuk zijn geworden.
Lieve groetjes Miranda
Ellen zei…
Ook jouw uitvoering met die lastige set is echt helemaal TOP! Geweldig gedaan met die kleurrijke strepen. En de teksten, zo leuk!
Rosina zei…
Mooie kaartjes zijn dit Daniëlle...het zijn een beetje artistieke dametjes moet ik zeggen...
maar leuk gedaan met die verfstrepen erachter...
groetjes
Rosina
Jolanda zei…
Super gave kaarten heb je gemaakt. Voor mij was het ook een uitdaging weer deze keer maar dat is juist het leuke aan deze stempel op reis 👍🏻
GerJanne zei…
Leuk te lezen dat je lang gedacht hebt maar dat het vrij eenvoudige kaartjes zijn geworden. Ze zijn superleuk dat wel! En dit is dan met recht een echte uitdaging geweest...en niet allen voor jou, las ik.
tjonge deze zijn óók mooi en leuk gedaan zo met die strepen. voor jullie allemaal een uitdaging maar deze zijn echt geslaagd!!
je kaartjes zijn helemaal top zo!