Doorgaan naar hoofdcontent

Swap Friday met Rhodé #20

Het is weer de eerste vrijdag van de maand, hoogste tijd dus voor een swap blog bericht van Rhodé en mij! Voor vandaag is de opdracht “gebruik een stencil”. 

Ik heb met masking tape delen van de kaart afgeplakt zodat alleen een strook van het stencil zichtbaar is. Natuurlijk kreeg het schattige bloemenmuisje een plek op mijn kaart. Ze is aan het oogsten in haar bloementuin. Dat zal komend weekend niet meevallen, met de weersvoorspellingen. Ben heel benieuwd wat er van uit komt. Kou vind ik wel lekker maar sneeuw..... alleen als ik niet weg hoef en helaas (in dit geval) werk ik niet thuis ;-) 


Nu ga ik kijken bij Rhodé, ben heel benieuwd welk stencil zij heeft gekozen! 


Reacties

Marjolein zei…
Heel vrolijk, schattig kaartje! Groetjes Marjolein
Rhodé zei…
Dat heb je echt leuk gedaan, Daniëlle! En je hebt er een toepasselijke tekst bij gevonden. Heerlijk, zo'n vrolijke kaart.
Nu ik dichterbij huis week, vind ik het niet meer erg als het sneeuwt. Ik hoef er niet met de auto door en dan vind ik het prima! ;)
GerJanneke zei…
Jullie hebben echt totaal andere kaartjes gemaakt. Deze is erg leuk met het gedeeltelijk gebruik van de stencil. Heel schattig ook, al aan het werk in de tuin. Dat kan inderdaad voorlopig niet met die sneeuw. Heel mooi, maar niet als je naar je werk moet. Ik zou nog lopend kunnen gaan...
Ilse zei…
Super leuk deze kaart, dat kleine muisje is zo schattig!
Groetjes,
Ilse
Marjan zei…
Superleuke kaart, lekker vrolijk dar bloementuintje! Leuk dat stencil erbij!
Ik vind de sneeuw leuk om naar te kijken, wandelen is ook nog leuk, maar als je het verkeer in moet wordt het wel anders.
Bernadet zei…
Wat een superleuke kaart heb je gemaakt!
Femminde zei…
Wat een super leuke kaart Daniëlle!! En zo anders dan die van Rhodé. En dat is juist leuk.
Fijne week!!
Groeten van Femminde
Cornelie zei…
Leuk gebruik gemaakt van je stencil! Weer zo anders als Rhodé maakte. Erg leuk vind ik dat met swappen. Lief en leuk tafereeltje zo alles bij elkaar.
Heb een lekker weekend!!