Doorgaan naar hoofdcontent

Jij bent jarig!

Vandaag is de verjaardag van mijn moeder. Voor haar probeer ik altijd een niet standaard kaart te maken. Vanochtend voor ik ging werken gaf ik de kaart alvast en ik vond haar reactie zo leuk. Alleen de voorkant vond ze al leuk! Maar dat leek nog maar een gewone kaart. Aan de binnenkant zit een “verborgen kaartje”. 


Als je de kaart openmaakt zie je eerst deze binnenkant.




En dan is dit het binnenkantje open geklapt. Leuk model, ik vond het als “hidden flap card” op YouTube bij Srushti Patil. 

Challenge: 4 seasons challenge blog - envelop op je kaart

Reacties

wow wat een prachtige kaart, leuk zeg deze "hidden flap" card.
Marjan zei…
Van harte gefeliciteerd nog met je moeder! De kaart voor haar is een plaatje, ze was er vast heel blij mee!
Nelly zei…
Leuke kaart heb je gemaakt voor onze enveloppen challenge.
Bedankt voor je deelname bij 4-SCB.

Groetjes Nelly (DT 4-Season Challenge Blog).
Colien zei…
Heel tof kaartje, wat een mooie binnenkant!
grtz Colien {4SCB]
Je@net zei…
Alsnog gefeliciteerd en wauw...wat een pracht van een kaart is dit!