Doorgaan naar hoofdcontent

Bijen in de lift

De Liftchallenge stond nog op mijn "to do" lijstje ;-) Ik vind het altijd leuk om met deze challenge mee te doen! De uitdaging sprak mij ook meteen aan. Toch kwam ik er pas vandaag aan toe om er ook echt voor te gaan zitten. En de meeste van mijn ideeën zag ik al meerdere keren bij de ingezonden kaarten. Annerieke maakte als gastdesigner ook een kaart met hexagons en bijtjes, maar dat heb ik voor lief genomen.... Ik ging aan de slag met het superleuke bijtjes papier dat je nu als cadeau uit kunt zoeken bij Stampin'Up tijdens de SaleBration. Het kaartje is niet helemaal geworden zoals ik in mijn hoofd had, maar ik laat hem toch zien zodat Marjan en Cornelie weten dat ik toch mijn best heb gedaan haha!






Reacties

Marjan zei…
Nou , je hebt zeker je berst gedaan en het resultaat is erg gaaf! Leuk zoals je deze tinten en de grote en kleine hexagons gecombineerd hebt. Fijn dat je weer meedoet Danielle, dank je wel en goed weekend!
Je@net zei…
Leuke vormenkaart is het geworden, Danielle!
GerJanne zei…
Heel leuk met de hexagons. Heb ik ook nog even over getwijfeld. Ik vind het altijd een mooie vorm. De kleuren en het papier zijn ook een goede match. Geniet van je weekend.
Prachtige kaart met de bijen! Hexagons zijn altijd leuk om te gebruiken! Fijn weekeind, groetjes Linda
Wat leuk, ik heb ook hexagons gekozen maar een heel andere kaart gemaakt. Mooi dessin-papier Daniëlle, chique met dat zwart en goud. Leuk dat je verschillende maten gebruikt hebt en die tekst past er BIJ-zonder goed BIJ hihi.
Lieve groetjes Miranda
Cornelie zei…
Het feit dat je de moeite neemt om iets te bedenken, te maken en in te zenden...vind en we al te gek. wat een leuke kaart en wat een super tof papier. Dank je wel weer danielle voor het meedoen!
Ik zag dit bijtjespapier al voorbij komen bij verschillende blogsters. Leuk is het, zeker in combinatie met de hexagons. Soms loopt het allemaal anders dan dat je in je hoofd hebt, ik had het laatst ook en baalde er toen enorm van. Ha ha maar gelukkig wordt het soms ook veel leuker dan dat je vooraf had bedacht en dat is dan weer extra fijn.