Doorgaan naar hoofdcontent

Twee in èèn!

Bij de Dutch Card Lovers loopt (vandaag nog) een heel leuke challenge! Er wordt verwezen naar de Spotlight Masking Technique van Jennifer Mcquire. Ik ben meestal te "haastig" om filmpjes te bekijken, ik wil gewoon beginnen. Maar ik heb dit filmpje keurig bekeken. Vorige week was ik met mijn moeder op de Knotsgekke Kaartendagen en kocht ik de stempel van Altenew die super geschikt is voor deze techniek! Maandagavond heb ik de kaartjes gemaakt. Helaas de hele week geen kans gehad om foto's bij daglicht te maken..... Maar nog net op tijd, is dat ook gelukt!






Op de foto lijkt de tekst van de tweede kaart niet heel duidelijk, maar in het echt is dat gelukkig wel het geval. Toch nog te donker weer voor echt mooie foto's.... Ik vond het een super leuke techniek!


Reacties

Nelleke zei…
Gave kaarten!
Rhodé zei…
Supermooie kaarten, Daniëlle! Je hebt er echt iets moois van weten te maken.
Wat een prachtige kaartjes, heel leuk effect zo!

groetjes, Merit en Annemarie
Wat een prachtige kaarten zijn het allebei geworden! Erg leuk om beide stukken papier zo in een kaart te verwerken! Groetjes Linda
Prachtige kaarten!
Marjolein zei…
Hij is mooi! Supermooie stempel ook. Ik vind het een heel mooi merk stempels, die van Altenew. Net op tijd zie ik bij jou dat de challenge vandaag eindigt! Ik zet mijn kaarten er ook gauw op. Groetjes Marjolein
Wauw, heel mooi geworden! Goed gelukt! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL.
Marjan zei…
Ik vind jouw kaarten echt prachtig!! Heel goede uitwerking van de challenge! Dank je wel voor het meedoen, Danielle.
Vraag me niet waarom maar toen ik je kaarten op Insta zag dacht ik dat ze van Cornelie kwamen. Niet dus! Ik vind ze echt supergoed gelukt!! Knap dat je het hele filmpje hebt afgekeken ha ha, die van Jennifer zijn altijd zo lang ik spoel ze altijd door. De stempel die je gekocht hebt is ook perfect voor deze techniek. Top gedaan en bedankt voor het meedoen!!
Je@net zei…
Wat een mooie kaarten, Danielle!
Ellen zei…
Prachtige kaarten Danielle!
Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen
gerrie zei…
Jouw kaarten zijn helemaal zoals de techniek bedoeld is.En het zijn plaatjes geworden, je hebt er ook de juiste stempel voor, die moet je maar net in huis hebben hahaha.
Groetjes, Gerrie.
prachtige kaart geworden met deze techniek
Kaartenkraam zei…
Die zien er geweldig mooi uit! Prachtige kleuren, echt super gedaan!

groetjes van Ank
Ellen zei…
Wat een prachtige kaarten, Daniëlle!
Margo zei…
Wat een prachtige kaarten ! Echt een heel mooie techniek ! Dankjewel voor deze prachtige verjaardagskaart ! Hij staat hier te pronken hoor !
Lieve groetjes
Margo