Doorgaan naar hoofdcontent

Swap Friday met Rhodé #8

Vandaag een tweede kaartje met het liefdevolle pakketje dat Rhodé me stuurde! Zoals iedere keer weer een "opdracht" erbij, deze keer was dat: gebruik de uitgestanste Love.

Dit is mijn kaartje geworden:


Het rode vak waar ik de love heb ingelegd, zat ook in het pakketje. Net zoals de papiertjes waar de hartjes mee gevuld zijn! 

Afgelopen werkweek was een drukke met lange dagen, maar nu lekker weekend! Daar ga ik eens goed van genieten. En natuurlijk begin ik het weekend met even bij Rhodé te gaan kijken, kijken jullie mee?

Reacties

Je@net zei…
Erg mooie valentijnskaart, Danielle!
Je hebt een ontzettend leuk kaartje met je pakketje gemaakt! Prachtig de hartjes! Groetjes Linda
Rhodé zei…
Superleuk, Daniëlle! Je bent lekker aan het inleggen geweest;) Prachtige stans hiervoor. Leuk dat we er zo'n verschillende kaart mee hebben gemaakt. Nu op naar de volgende (echte) uitdaging, Haha!
Wat een gave stansjes heb je hier gebruikt. Echt mooi met al die verschillende papiertjes. Best een klusje denk ik maar wel lekker om te doen. Ik ga ook even bij Rhodé neuzen, ben benieuwd!