Doorgaan naar hoofdcontent

Kerstkaart op donderdag

Afgelopen zondag was het echt knutselweer.... Ik had de kleurenchallenge bij 52 weeks to christmas gezien en was erdoor geïnspireerd, dus ik maakte onder andere dit kerstkaartje:



De stans kocht ik vorig jaar, maar ik had 'm nog niet gebruikt voor de kaartjes van afgelopen december.... Het inleggen is een werkje, maar ik vind het wel ontspannend eigenlijk. Ik vond het zonde om een tekst op de voorkant te verwerken, die wilde ik zo laten. Dus bewerkte ik de binnenkant ook:




Reacties

Je@net zei…
Wat mooi gedaan, Danielle. En die tekst aan de binnenkant met het kleine tafereeltje erbij maakt het helemaal af!
Prachtig leuk details met de terug geplaatste sterren.
Fijne dag groetjes, Anita
Wat een prachtig kaartje volgens het kleurenpallet, erg mooi hoe je de voorkant hebt gemaakt, maar ook de binnenkant mag er zeker wezen. Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.
WOW wat een gave kaart is dit!!
Zo leuk al die ingelegde stukjes.

Gezellig dat je meedoet met de kleurenuitdaging bij 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC
Jantine zei…
Wat een gaaf kaartje, dat zal een heel werk geweest zijn met het stansen en inleggen. Maar prachtig resultaat. En mooi om inderdaad de tekst aan de binnenkant te zetten!
Fijn dat je meedoet aan de challenge bij 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC
Enny zei…
Oh, dat is prachtig gedaan, supermooi ! Ik heb die stans ook, maar nog niet gebruikt... Groetjes, Enny
Diny zei…
Prachtig kaartje Danielle.....en je bent de binnenkant ook niet vergeten zie ik....wat ontzettend leuk gedaan!
Groetjes Diny
Marijke zei…
Dat zal zeker een hele klus zijn geweest om alles in te leggen! Maar het resultaat is mooi geworden hoor! Petje af! Fijn dat je meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.
marian zei…
Een heel gezellige kerstkaart.
Groetjes van Marian.
Wat een mooi effect geeft dat terugleggen van de uitgestanste delen Daniëlle. Een mooie kaart volgens de kleurtjes van de challenge. Ook de binnenkant is mooi door de sierlijke tekst.
Leuk dat je meedoet bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda (DT 52WTC)
Femminde zei…
Wat super leuk gedaan, geeft zo'n mooi effect!! En ik denk dat je zo een stapeltje kan maken want er blijft van alles over.
Alvast een fijn weekend!!
Groeten van Femminde
Epie zei…
Wat een leuke techniek is dit inleggen Danielle , wel een werkje maar dan heb je ok wat
Ook de binnenkant is prachtige afgewerkt , veel dank voor het meedoen !!
Fijne avondgroet van Epie DT52WTC
WAW, prachtige kaart, schitterende stans(en) en perfecte kleuren voor onze kleurenchallenge, ook mooi afgewerkt aan de binnenkant!
Dankjewel voor het meedoen!
Nancy 52WTC
Marjolein zei…
Wauw, wat een werk zeg! Je bent er wel even zoet mee geweest. Met prachtig resultaat, mooie kerstkaart. Groeten Marjolein
GerJanne zei…
Ontzettend leuke stans. Het lijkt wel een puzzeltje! Kan me indenken dat het rustgevend is om alles terug te leggen.
Sarah zei…
Wat een ontzettend leuke kaart! De binnenkant maakt je kaart helemaal af. Heel mooi!
Deze is ook al zo leuk geworden Danielle! Prachtige kaart, binnen en buiten! Groetjes Linda
Ik loop een beetje achter op je blog zie ik dus even lekker bijlezen met een kopje thee. Dit kaartje is echt prachtig, beetje Nordic daar houd ik wel van. En de binnenkant versierd, dat maakt je kaartje helemaal af!