Doorgaan naar hoofdcontent

Beach colors for Christmas

Vandaag mag ik (weer) gastdesigner zijn bij het City Crafter Challenge Blog!! En de uitdaging van deze week is: Beach colors for Christmas. Superleuk, vind ik tenminste ;-)

Stella koos onderstaande prachtige foto, waarvan je minimaal twee kleuren of elementen terug moet laten komen in je kaartje. Bij elementen kun je denken aan touw, iets van hout, jute.....





Ik heb een stans gebruikt die ik op Marktplaats heb gekocht voor de achtergrond. Die heb ik ingesprayt met lijmspray en zo opgeplakt. De tekst en de banner zijn van MFT. Christmas is gestanst uit glitterfoam, voor een feestelijk effect. Ik heb een aantal kleuren van de foto gebruikt, een touwtje en een houten sneeuwster. 



Ga snel naar het City Crafter Challenge Blog en laat je inspireren!

Challenges: De Egel - Kerst in niet traditionele kleuren

Reacties

Toffe kerstkaart in deze kleuren! En wat is dat een mooie achtergrondstans!
fijne dag
Nancy
Je@net zei…
Vind het een prachtige kaart geworden, Danielle!
GerJanne zei…
Prachtig kaartje heb je gemaakt! Echt weer helemaal leuk. De kleuren zijn ook mooi en leuk om iets op marktplaats te vinden he?!
Dank je voor het meedoen bij ons van de Egel!
Lieve groetjes,
GerJanne
Sarah zei…
Amai twee keer gastdesigner. Wat een eer! Had je dan twee keer gewonnen met een kaart? Of mocht je 2 weekjes meedoen? Je kaartje is super mooi!!
Leuke opdracht ook. Xxx
Kaartenkraam zei…
Wat een prachtkaart zeg! Mooi die achtergrond die door de zachte kleur die je hebt gebruikt niet te druk overkomt. Leuk detail ook dat glitterfoam, heel effectvol!

groetjes van Ank
Sylvia zei…
Hele mooie kaart,Daniëlle.Prachtige achtergrond stans.Mooie tekst met het glitterfoam.

Groetjes,Sylvia.
Ellen zei…
Zo hee, die is goed gelukt! Supergaaf kaartje, juist ook door de gebruikte kleuren in combinatie met hout en touw. En wat is die stans mooi die je voor de achtergrond hebt gebruikt. Goeie aankoop :)
Marjan zei…
Heel mooie interpretatie, Danielle, een schitterende kaart! Slim om te werken met lijmspray, deze stans is dan wel heel mooi, maar als je dat moet plakken met een lijm pennetje ben je even zoet ;)
Larissa zei…
Wauw, prachtig kaartje!
Schitterende kleuren en mooi met dat hout.
Oh so pretty, thanks for being our guest this week at CCCB!
Stella zei…
Wow! Ik was zo benieuwd naar je uitwerking. En dit vind ik super! Wat een prachtige stans voor de achtergrond. Dat is een goede koop :) Ik vind het glitterfoam voor de woordstans/tekst ook zo mooi uitkomen. En daarbij is het superleuk om je weer als GD te hebben. Ik ben fan :)
karien zei…
Prachtige kaart heb je gemaakt in een mooie kleur
Groetjes Karien
Wat is het een plaatje geworden Daniëlle. Ik vind dat groen niet alleen een "beach" kleur maar doet me op een of andere manier ook altijd aan ijs denken.."frost"..dus prachtig bij een kerstkaart. Het effect van de glitterfoam is supermooi.
Dank je voor je deelname aan de "kerst-challenge" bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)
Marina zei…
I love the snowflakes in that colour - this is gorgeous! Thanks for being our Guest designer again at CCCB.
Danielle zei…
Ik had inderdaad twee keer gewonnen Sarah!
Dora zei…
Heel mooi kaartje met die sneeuwsterren.
Rhodé zei…
Knap hoe jij de foto vertaald hebt naar je kaart. Super!
Darnell zei…
Congratulations on the Guest Design spot on City Crafter, Danielle! Your card is so lovely!! It's a pleasure to meet you through the challenge and become your newest follower! I'd love to have you visit and follow me, too! Hugs, Darnell