Doorgaan naar hoofdcontent

Hallo

Voor de liftchallenge ben ik gisteren eens even lekker gaan zitten :-) Ik was zoekende naar een geschikte stempel, dat werd er één van Altenew uit de Botanical Garden set. Het Irresistibly Floral Designer Paper van Stampin'Up vond ik hier zo geweldig bij passen..... De bloemen lijken wel voor elkaar gemaakt! Ik wilde eigenlijk een standaard formaat kaart maken maar toen ik de achtergrond af had vond ik het zonde meer van het papier weg te snijden..... Het werd dus een vierkante kaart.


Het papier bewerkt met twee kleurtjes distress inkt. Diezelfde kleurtjes gebruikt om de bloem met een penseeltje in te kleuren. Het leek me leuk om de bloem ook in het wit te embossen, zodat dit een beetje lijkt op de achtergrond. Ik vond het, na het inkleuren van de bloem, jammer dat de rest van het vierkant wit was dus de bloem gemaskerd en het vierkantje met de lichtste kleur distress bewerkt. Een oranje, glanzend vierkant erachter en de tekst van Els Brigé ook in glanzende inkt gestempeld. Een touwtje erbij en een enamel dotje en.... klaar :-)


Morgen ben ik er weer, want dan ben ik gastdesigner op het CityCrafterChallenge Blog! Komen jullie dan kijken naar de leuke uitdaging??





Challenges: liftchallenge #110 
                    Cas on Sunday Challenge 95 - Flowers


Reacties

Marjan zei…
Nou zeg, dat papier en die bloem lijken inderdaad wel voor elkaar gemaakt! Mooi ingekleurd en leuk dat alles zo mooi matcht. Geslaagde lift, Danielle, dank je wel voor het meedoen!
Rosina zei…
het is je heel mooi gelukt om dit liftkaartje te maken Daniëlle...zo mooi komt die bloem uit op het prachtige designpapier...KNAP gedaan!!1

groetjes en een fijne maandag nog
Rosina
Wat een mooie lift Daniëlle, gaaf die zachte tintjes en zo mooi afgewerkt. Een zonnestraaltje op deze sombere dag.
Lieve groetjes Miranda
Je@net zei…
Wat een mooie uitwerking van de lift, Danielle. Alles past perfect bij elkaar!
Sylvia zei…
Hele mooie bloemenkaart, Daniëlle.Mooie lift.

Groetjes, Sylvia.
Ellen zei…
Wat past alles mooi bij elkaar en wat heb je ook een prachtige tinten gebruikt. Hele mooie lift. En natuurlijk kom ik morgen kijken, tot dan!
!neke zei…
Inderdaad een prima match !!!!

Heel mooi en tot morgen , op je blog !
Cornelie zei…
Mooi, fris, en toch ook warm! Super mooi zoals dit bij elkaar past. Veel zorg aan alles besteed, dat is goed te zien. Dank je wel voor je inzending Danielle!
Sarah zei…
Heel mooi kaartje! Ik kom morgen kijken!
Larissa zei…
Super mooi! Ze passen perfect bij elkaar.
Nog bedankt voor je lieve reactie op mijn blog vandaag.
Stella zei…
Danielle het is echt een "perfect match". Prachtige kleuren; het oogt heel warm en heeft zeker iets elegants. ( Ik broei nog steeds op een idee; schiet niet erg op ha) Fijne avond!
GerJanne zei…
Hoi Danielle,
wat en gave lift!! Supermooi gemaakt. Net wat je schrijft, alsof het papier en de stempel bij elkaar horen! Mooi dat je dat wit van het kaartje bewerkt hebt. Staat vast veel mooier dan wanneer je het wit had gelaten.
Groetjes,
GerJanne
Mariken zei…
Prachtige kaart, mooie, warme kleuren! Tof!!