Doorgaan naar hoofdcontent

Gold Finger

Gold Finger? Ik had na het maken van dit kaartje niet alleen "gold fingers" maar ook een gouden werkblad ;-) Het thema bij City Crafter Challenge Blog is Gold Finger, nou dat is gelukt!

Ik maakte het houten kerstboompje op het kaartje lekker shiny met nuvo glitter drops honey gold. De sterrenkrans is van Memory Box. De tekst van Marianne Design heb ik met gouden embossingpoeder bewerkt. En toen kwam het rommelige gedeelte..... Ik vond het kaartje een beetje kaal dus bedacht dat ik een beetje Stampendous embossing enamel kon gebruiken om het op te fluffen. Omdat ik het kaartje dan aan de onderkant verhit, smelt het poeder en blijft zo dan op zijn plaats. Maar als het poeder nog niet helemaal gesmolten is en je schrikt ergens van zit de glitter overal behalve op je kaartje..... Ach, daar zie je niets van als je het kaartje zelf ziet en de troep is alweer opgeruimd :-)

Ik vond de foto van mijn kaartje een beetje "kaal" vandaar dat ik er een kerstboompje bij heb gezet dat ik pas gekocht heb. Maar niet zelf "gepimpt", sorry als dit verwarrend was :-)





Vanochtend zag ik dat mijn vorige kaart met envelop gewonnen heb op het Knutsels & Kadootjes Challenge Blog. Hoe leuk is dat!! Ik ben er echt super blij mee én toch ook wel trots op. Zoveel mooie creaties en dan winnen, erg leuk!



Reacties

Je@net zei…
Wauw...wat is dit ook weer een pracht van een kaart, Danielle. Haha...had alleen graag nog een foto van je werkplek en je vingers erbij gezien :o)
Gefeliciteerd met je winnende kaart. Mag je terecht trots op zijn!
!neke zei…
Hele mooie kaart en je bent een terechte winnaar bij knutsels en kadootjes !
Stella zei…
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Stella zei…
Ik had gelijk beeld bij die vergulde en beglitterde kamer ha!

Ik heb mijn eerdere reactie verwijderd want ik dacht dat je het boompje ook had gemaakt....

Verhit je dus je kaartje aan de onderzijde? Da's dus nieuw voor mij:) Je kaartje is prachtig; helemaal passend bij de challenge. En veel wit; dat gooit bij mij altijd hoge ogen. Super dat je zo trouw meedoet Danielle; dat waarderen we enorm. Dank je wel!
Thea zei…
Een mooie uitwerking van de nieuwe challenge Daniëlle! Heeft ook niet meer nodig. Gefeliciteerd met je gewonnen kaart, het is dan ook een hele mooie.

Fijne zondag,
Groetjes Thea
GerJanne zei…
Wat een leuke kaart en die beschrijving....ik zie het helemaal voor me! Hahaha...gefeliciteerd met de winnende kaart met enveloppe! Terecht, hij is super!
En dank je voor de mooie verjaardagskaart die ik van je kreeg! Annebeth vond hem ook gaaf.
GerJanne
Marjan zei…
Dat ziet er top uit, Danielle! Ja, dat spul kan lekker stuiven :) Maar idd ook zo weer opgeruimd. Leuk dat je won, van harte!
Diny zei…
Wat een prachtige kart Danielle....en gaaf dat je hebt gewonnen bij Knutsels & Kadootjes !
Groetjes Diny
karien zei…
Superleuke kaart en wat leuk dat je hebt gewonnen
Groetjes Karien
proficiat voor je mooie winnende kaart&enveloppe!
Leuk kerstkaartje!
Lijkt me niet echt handig als je je embossingpoeder langs de onderkant moet verwarmen?
groetjes
nancy
Rosina zei…
Heel mooi dit kaartje Daniëlle ik begrijp precies wat je bedoeld als je met glitter embospoeder aan de slag gaat ...blinkt het overal op je werkplekkie...maar het is een super leuk en zelfs chique kaartje geworden
gefeliciteerd met het winnen van de challenge bij Knutsel en kadootjes...heel leuk voor je ...geniet ervan!!!

groetjes
Rosina
Wat een mooie kerstkaart Daniëlle en ik moest wel lachen toen ik je verhaal las want hier begint het een en ander ook al aardig te glitteren ;p. Gefeliciteerd dat je gewonnen hebt met je kaart en envelop, leuk hoor, geniet er van.
Lieve groetjes Miranda
Sarah zei…
Leuk dat je won met je mooie creatie.
Je kerstkaart met goud is ook tof.
Morgen plaats ik de mijne voor CCCB.
We zijn alle twee trouwe meedoeners.
Ros Crawford zei…
This is beautiful! I love that background! Thanks so much for playing along at CCCB!!