Doorgaan naar hoofdcontent

Een keer iets anders.....

Vorig weekend waren we een weekendje weg en heb ik dus helemaal niet geknutseld.... Maar ik had op donderdag ook al een extra dagje vrij genomen en toen deze kaart gemaakt!

Omdat mijn moeder wel van wat meer " uitgebreidere" kaartjes houdt, heb ik voor mijn ouders een pop up panel card gemaakt voor de kerst. En wat is dan leuker om bij zo'n uitgebreide kaart ook een envelop te maken? Zo gezegd, zo gedaan! Omdat de stempels en papier uit dezelfde lijn komen, past het perfect bij elkaar.

Papier en stempels zijn van Papermania. De tekststempel is van Marianne Design. En de grote cijfers aan de binnenkant zijn van Stampin'Up.




Een redelijk rustig weekend voor de boeg, met hopelijk wat tijd om de kerstkaarten aan te vullen.... Dat is hard nodig! 


Reacties

Je@net zei…
Wauw...een super gave kaart, Danielle. En de bijpassende envelop maakt het helemaal af!
Kaartenkraam zei…
Dat ziet er echt geweldig uit! Mooi dat dessinpapier gecombineerd met zilver.

groetjes van Ank
Rhodé zei…
Nou, je hebt er je werk van gemaakt! Heel verzorgd! Geen idee hoe je zo'n kaart maakt. Heb je daar een patroon voor?
Maria V zei…
Deze pop up panel card is wel heel erg leuk. Mooi kleuren combi.
Ik wil hem ook gaan maken voor mijn zus. W.s. het weekend. Het is toch net weer even wat anders. Top hoor.
Thea zei…
Een schitterende kaart voor je ouders! Heel mooi bij elkaar gezocht, alles klopt.

Fijn weekend!
Groetjes Thea
Sarah zei…
Wauw! Knap! Verrassend aan de binnenkant. Mooi geheel!
Ellen zei…
Dit ziet er mooi uit! Prachtig hoe alles bij elkaar past. De envelop maakt het helemaal af. Veel kerstknutselplezier dit weekend!
GerJanne zei…
Schitterend! Daar moet je ook echt even voor gaan zitten. En ook nog zo'n leuke enveloppe erbij! Wat staat dat toch leuk. Dank je voor het meedoen bij ons van K&K.
Groetjes,
GerJanne
!neke zei…
Dit is wel een hele mooie !
Fijn weekend !
Wat heb je dit mooi gemaakt, en wat gaaf gemaakt met die cijfers aan de binnenkant. Ook de enveloppe erbij is prachtig, en maakt het tot een mooi cadeautje om op te sturen of te geven. Succes met kaartjes maken, en een fijn weekend. Bedankt voor het mee doen bij K&K. Groetjes, Ingrid.
Stella zei…
Als ik naar het model van je kaart kijk dan vermoed ik dat je hier een groot deel van je vrije dag mee bezig bent geweest. Maar dan heb je ook wat:) Eindeloos Danielle; ik vind de bijpassend envelop ook een plaatje. Jouw ouders boffen met zo'n creatieve en getalenteerde dochter!
Diny zei…
Wow Danielle....wat een GAVE kaart met bijpassende envelop heb je gemaakt....schitterend!
Groetjes Diny
Marjan zei…
Mooi gedaan, het ziet er heel perfect uit! Een prachtige kaart en deze zal zeker een ere plekje krijgen bij je moeder! En dan ook nog een bijpassende enveloppe!