Doorgaan naar hoofdcontent

Kleurenkaarenteam: oranje en paars

Ik heb lang moeten nadenken over de kleurencombi van deze keer en ben benieuwder dan ooit tevoren naar wat iedereen bedacht heeft.....

Ik heb eigenlijk wel een beetje gesmokkeld want er is veel wit te zien op mijn kaartje.... Maar ook genoeg paars en oranje! Met de Party Patterns stempels van MFT stempelde ik cirkels in verschillende kleurtjes distress en Versa Color inkt. De tekststans is van Sugar Pea Designs. Ik greep al bijna weer naar de Cats on Appletrees stempeltjes, maar heb deze keer eens een set van Penny Black erbij gepakt en het lieve muisje gestempeld. Een paar sequins maken het af.


Wil je meer kaartjes zien met deze kleuren, kijk dan op het blog van Martina wie er allemaal mee doen deze maand!

Reacties

  1. Inderdaad ik ben ook heel benieuwd. Je hebt het toch goed uitgewerkt. genoeg paars en oranje. Leuk met die cirkels.
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gedaan, met de cirkels en dat schattige muisje. Wat een uitdaging was dit hè? Maar wel een superleuke! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke en vrolijke kaart heb je met deze kleurencombi gemaakt, Danielle!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeel mooi dit kaartje Daniëlle...prachtig die cirkels in die KKT kleurtjes...TOP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha, leuke kaart zo, heb er in september een gelijkaardige gemaakt ! top hoor
    bedankt voor je deelname, hopelijk ben je er volgende maand ook weer bij,
    nog een fijne dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze kaart is helemaal top !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is ie leuk, deze kaart! Gaaf zijn al je cirkels en tof is het muisje van Penny Black in één daarvan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vrolijke kaart, Daniëlle! Leuk gedaan. Ik vond het ook een hele uitdaging!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het niet erg hoor dat je smokkelt met veel wit. Ik zou me geen raad weten met deze kleurencombi :) Super Danielle; ik vind dit hartstikke mooi! En dat muisje.....ahhhh:)
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. veel wit maar dat is niet erg, paars en oranje zijn duidelijk te zien, leuk gedaan! groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat heb je dit kaartje schitterend gemaakt in deze kleuren! Leuk en lief met het muisje in één van de cirkels!
    echt tof!
    fijne dag
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Danielle,

    Wat een leuk, vrolijke feestkaart maakte je voor het KKT!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een vrolijke en frisse kaart heb je gemaakt, mooi gedaan
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Danielle ,
    Ben via via op je blog terecht gekomen .Heb wat rond gekeken wat maak je mooie stijlvolle kaarten !
    Deze is ook prachtig hoe je de kleuren en cirkels combineert top .
    Ben je volger geworden .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje met subtiel gebruik van paars en oranje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart,Danielle.Mooi stempelwerk met al die leuke kleurtjes.Lief muisje en een mooie tekst stans.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt inderdaad wat gesmokkeld met het wit ha ha ha maar het is een super mooi KKT kaartje geworden Danielle. Leuke details allemaal.
    Groetjes, Veerle

    PS Wat het bezoek aan de kaak chirurg betreft het wordt opereren aan de bovenkaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lief kaartje, knappe verwerking van de kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jeetje wat een creativiteit. Geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kaart Danielle.....de cirkels zijn heel erg gaaf!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super mooie kaart, heel leuk met dat kleine muizenstempeltje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha Danielle,
    ja lastig he? Ik begin ook altijd met veel wit, maar na dat Martina daar en opmerking over maakte neem ik zo weinig mogelijk wit erbij. Maar dan is de uitdaging wel moeilijke hoor!
    Je kaart is heel gaaf!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind het een geslaagd kaartje hoor.
    Haha, de Catjes zijn eigenlijk niet te weerstaan he?!
    Maar dit muisje is ook te schattig, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Helemaal mooi zeg. Ik vind als het moeilijke kleuren zijn het soms makkelijker om dan wat CAS kaartjes te maken. Veel wit vind ik niet erg. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik koos voor veel oranje en paars.
    Bij jou subtieler, maar ook heel mooi met al die rondjes en dat lieve muisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zeer leuke kaart . Penny black is mijn favoriet dus ik vind hem geweldig .
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen