Doorgaan naar hoofdcontent

Kleurenkaarenteam: oranje en paars

Ik heb lang moeten nadenken over de kleurencombi van deze keer en ben benieuwder dan ooit tevoren naar wat iedereen bedacht heeft.....

Ik heb eigenlijk wel een beetje gesmokkeld want er is veel wit te zien op mijn kaartje.... Maar ook genoeg paars en oranje! Met de Party Patterns stempels van MFT stempelde ik cirkels in verschillende kleurtjes distress en Versa Color inkt. De tekststans is van Sugar Pea Designs. Ik greep al bijna weer naar de Cats on Appletrees stempeltjes, maar heb deze keer eens een set van Penny Black erbij gepakt en het lieve muisje gestempeld. Een paar sequins maken het af.


Wil je meer kaartjes zien met deze kleuren, kijk dan op het blog van Martina wie er allemaal mee doen deze maand!

Reacties

chantal zei…
Inderdaad ik ben ook heel benieuwd. Je hebt het toch goed uitgewerkt. genoeg paars en oranje. Leuk met die cirkels.
liefs Chantal
Mariken zei…
Wat mooi gedaan, met de cirkels en dat schattige muisje. Wat een uitdaging was dit hĆØ? Maar wel een superleuke! Fijne dag!
Je@net zei…
Wat een leuke en vrolijke kaart heb je met deze kleurencombi gemaakt, Danielle!
Rosina zei…
Heeel mooi dit kaartje Daniƫlle...prachtig die cirkels in die KKT kleurtjes...TOP gedaan!!!

groetjes Rosina
ha, leuke kaart zo, heb er in september een gelijkaardige gemaakt ! top hoor
bedankt voor je deelname, hopelijk ben je er volgende maand ook weer bij,
nog een fijne dag,
grtjs,martina
x
!neke zei…
Deze kaart is helemaal top !!!!!
Ellen zei…
Wat is ie leuk, deze kaart! Gaaf zijn al je cirkels en tof is het muisje van Penny Black in Ć©Ć©n daarvan.
Jantine zei…
Vrolijke kaart, Daniƫlle! Leuk gedaan. Ik vond het ook een hele uitdaging!
Groetjes
Jantine
Stella zei…
Ik vind het niet erg hoor dat je smokkelt met veel wit. Ik zou me geen raad weten met deze kleurencombi :) Super Danielle; ik vind dit hartstikke mooi! En dat muisje.....ahhhh:)
Fijne dag!
veel wit maar dat is niet erg, paars en oranje zijn duidelijk te zien, leuk gedaan! groetjes, Petra
wat heb je dit kaartje schitterend gemaakt in deze kleuren! Leuk en lief met het muisje in Ć©Ć©n van de cirkels!
echt tof!
fijne dag
nancy
karien zei…
Leuke kaart!!
Groetjes Karien
Nancy zei…
Hey Danielle,

Wat een leuk, vrolijke feestkaart maakte je voor het KKT!

Liefs,
Nancy
Creatiels zei…
een vrolijke en frisse kaart heb je gemaakt, mooi gedaan
groetjes
Els
Hoi Danielle ,
Ben via via op je blog terecht gekomen .Heb wat rond gekeken wat maak je mooie stijlvolle kaarten !
Deze is ook prachtig hoe je de kleuren en cirkels combineert top .
Ben je volger geworden .
Groetjes Doris
Margreet zei…
Prachtig kaartje met subtiel gebruik van paars en oranje!
xxx Margreet
Sylvia zei…
Prachtige kaart,Danielle.Mooi stempelwerk met al die leuke kleurtjes.Lief muisje en een mooie tekst stans.

Groetjes,Sylvia.
Veerle zei…
Je hebt inderdaad wat gesmokkeld met het wit ha ha ha maar het is een super mooi KKT kaartje geworden Danielle. Leuke details allemaal.
Groetjes, Veerle

PS Wat het bezoek aan de kaak chirurg betreft het wordt opereren aan de bovenkaak.
Marfien zei…
Lief kaartje, knappe verwerking van de kleuren
Maria V zei…
Jeetje wat een creativiteit. Geweldig!!!
Diny zei…
Wat een leuke kaart Danielle.....de cirkels zijn heel erg gaaf!
Groetjes Diny
Ans S. zei…
Super mooie kaart, heel leuk met dat kleine muizenstempeltje.

Groetjes Ans
GerJanne zei…
Ha Danielle,
ja lastig he? Ik begin ook altijd met veel wit, maar na dat Martina daar en opmerking over maakte neem ik zo weinig mogelijk wit erbij. Maar dan is de uitdaging wel moeilijke hoor!
Je kaart is heel gaaf!
Groetjes,
GerJanne
Larissa zei…
Ik vind het een geslaagd kaartje hoor.
Haha, de Catjes zijn eigenlijk niet te weerstaan he?!
Maar dit muisje is ook te schattig, leuk!
Nelleke zei…
Helemaal mooi zeg. Ik vind als het moeilijke kleuren zijn het soms makkelijker om dan wat CAS kaartjes te maken. Veel wit vind ik niet erg. groetjes, Nelleke
Sarah zei…
Ik koos voor veel oranje en paars.
Bij jou subtieler, maar ook heel mooi met al die rondjes en dat lieve muisje.
Francisca zei…
Zeer leuke kaart . Penny black is mijn favoriet dus ik vind hem geweldig .
Groetjes,
Francisca