Doorgaan naar hoofdcontent

Gast designer CityCrafter Challenge Blog

Super vereerd dat ik vandaag gast designer ben bij het CityCrafter Challenge Blog!! En dan had ik nog extra geluk dat het een heel leuke challenge is deze week, met het thema muziek! Daar kon ik wel wat mee!


Mijn kaart is gebaseerd op het liedje "Happy Birthday to you". Ik heb een achtergrondje met distress inkt gemaakt en daar wat water overheen gespetterd. De tekst met zwart glitter embossingpoeder bewerkt. En een werkelijk orkest ingehuurd van My Favorite Things (Strike up the band) voor de muziek :-) De konijntjes ingekleurd met Zig Markers. Een notenbalk maakt het af. Ik heb er twee uit zwart glitterpapier gestanst en van de tweede een paar muzieknootjes uitgeknipt.  




Nu snel naar het CityCrafter Challenge blog om de andere inspiratie kaartjes te zien! Doen jullie ook mee met deze leuke challenge?

Reacties

Waw, heel leuke kaart als gastdesigner!
schitterende kleuren en zo tof met de mini-muizikantjes...
Fijne dag
Nancy
Je@net zei…
Wat een vrolijke en feestelijke verjaardagkaart, Danielle. Erg leuk gedaan zo!
Ellen zei…
Wat gaaf dat je gastdesigner mag zijn bij CCCB! En wat een leuke, vrolijke kaart heb jij gemaakt voor het thema van deze week. Je zou toch zo achter de muziek aan gaan en de konijntjes volgen?! Fijne dag!
Kaartenkraam zei…
Wat een leuke vrolijke kaart en de kleurtjes vind ik ook prachtig!

groetjes van Ank
Ros Crawford zei…
What a gorgeous card Danielle!! Thanks so much for guesting with us this week!
Maria zei…
What a fun card with the mice and musical notes! Love the pretty colors, too!
Sarah zei…
Grappig. Ik maakte gisteren een kaartje met deze band. Ik zette hem gauw op facebook. Ik had even geen zin om een blogbericht te typen. Ik probeer hem deze week ook hier te plaatsen. Leuke kaart! En proficiat. Fijne opdracht had je!
GerJanne zei…
Hoi Danielle,
ik vind je kaart weer helemaal leuk! En het orkest! Wat zullen die een lawaai maken! Je achtergrond is top! Mooie kleuren heb je gekozen. Leuk dat je GD'er mocht zijn.
Groetjes,
GerJanne
Marina zei…
What a beautiful blue and green background! This card is lively and fun and perfect for the music theme. Thanks for being our Guest Designer at CCCB.
leuke, gezellige kaart
grtjs,martina
x
Marjan zei…
Prachtig vind ik je achtergrond. Erg leuk dat orkest! Heel gaaf kaartje, ze zijn vast blij met je als gastdesigner.
Stella zei…
Marjan schrijft het helemaal goed. Wij vinden het super-leuk dat je deze week onze GD bent. Wat is je kaartje - zoals altijd - weer gaaf! Mooi kleurrijk en die muisjes(!!!!)Echt een geweldige uitwerking van de challenge. Een beauty!!